Færdig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu er jeg endelig færdig med hvad der viste sig at blive en laaaang ugeeksamen.

Jeg har i nogenlunde professionelle vendinger forklaret hvordan børnehaven Mælkebøtten kan løsne op for de interne konflikter mellem pædagoger og forældre og udarbejde en læreplan som tilgodeser både kompetenceudvikling og balancen mellem leg og læring, samt nogle ideer til udviklingen af kvalitet og vedligeholdelsen af dette gennem aktionslæring i de pædagogiske teams...must breathe...

Og til sidst en lille teaserkommentar om børnerollen i dag og læring gennem deltagelse i sociale fællesskaber, og vigtigheden af samarbejde mellem disse!

Damn man føler sig klog... Eller det vill man hvis man kunne huske en hat af hvad man selv har skrevet eller gad læse det igennem en gang til....

Nu sidder jeg så og venter på læsesalen på at min mor kommer op med opgaven da computerne heroppe som sædvanlig ikke vil printe...

Lidt dumt når man bare vil smide alt og løbe ud og finde den nærmeste flaske iskold hvidvin og en plads i solen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Hvor dejligt for dig Stort tillykke. Jeg kender følelsen og du vil på intet tidpunkt kunne huske hvad du har skrevet

Anmeld

12. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeanne skriver:

Hvor dejligt for dig Stort tillykke. Jeg kender følelsen og du vil på intet tidpunkt kunne huske hvad du har skrevet

det tvivler jeg også stærkt på   Men pyt - hvem har nogensinde hørt om at man bliver en bedre psykolog af at huske noget fra sin uddannelse?

Anmeld

12. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Rosa skriver:

det tvivler jeg også stærkt på   Men pyt - hvem har nogensinde hørt om at man bliver en bedre psykolog af at huske noget fra sin uddannelse?

Og hvorfor skulle man da også det? Det er bare med at tage det som det kommer Jeg har flere fag hvor jeg absolut ikke kan huske noget som helst

Anmeld

12. maj 2009

DK

He he... Det er bare super skønt at vide: nu er jeg færdig for dette semester, så nu har jeg FRIIIIIIIII. Ahhh det er så dejligt. Tillykke med det, Monica. Nu hvor du har mindet mig om min evigt dårlige samvittighed må jeg hellere må gå ind også at få læst, så jeg også kan holde ferie med god samvittighed engang.

Tillykke! Hvornår får i svar? Engang til sommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.