Vis mig jeres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Janni.

håndfri installation til bilen..

Jeg skal have købt et håndfri bluetooth sæt til bilen. Jeg overvejer sådan en dims til at sætte på solskærmen. Men hvilken kan i anbefale?
Jeg er ikke meget til de øresnegle som man kan få til bluetooth, så piger, hvad har i - og som i kan anbefale?

Lige nu har jeg en "håndfri" øresnegl med ledning, men den er ikke meget bevendt, da jeg skal holde ved ledningen for ikke at sno den omkring rattet. Så går det håndfrie jo ligesom af ikke?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

An&Jo

Janni. skriver:

Jeg skal have købt et håndfri bluetooth sæt til bilen. Jeg overvejer sådan en dims til at sætte på solskærmen. Men hvilken kan i anbefale?
Jeg er ikke meget til de øresnegle som man kan få til bluetooth, så piger, hvad har i - og som i kan anbefale?

Lige nu har jeg en "håndfri" øresnegl med ledning, men den er ikke meget bevendt, da jeg skal holde ved ledningen for ikke at sno den omkring rattet. Så går det håndfrie jo ligesom af ikke?..

jeg bruger det headset med ledning der fulgte telefonen, ligger så telefonen i et rum mellem de to forsæder, så ledningen ikke kommer i klemme nogensteder, og så kan jeg trykke på ledningen for at tage telefonen..

jeg vil gerne begrænse mine opkald imens jeg kører og derfor går jeg ikke ud og køber noget dyrt fancy noget..
derudover tager jeg kun et opkald kørende hvis der ikke er mulighed for at holde ind til siden..

Anmeld

7. august 2012

Janni.

An&Jo skriver:

jeg bruger det headset med ledning der fulgte telefonen, ligger så telefonen i et rum mellem de to forsæder, så ledningen ikke kommer i klemme nogensteder, og så kan jeg trykke på ledningen for at tage telefonen..

jeg vil gerne begrænse mine opkald imens jeg kører og derfor går jeg ikke ud og køber noget dyrt fancy noget..
derudover tager jeg kun et opkald kørende hvis der ikke er mulighed for at holde ind til siden..

Jeg snakker også kun i tlf med min søster når jeg er alene i bilen eller hvis det er vigtigt.
Og det er også derfor jeg mener at jeg burde købe noget andet, fordi det ikke fungerer med den ledning som er til tlf'en nu. Sikkerheden er jo ikke iorden i mine øjne.

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Janni. skriver:

VIS MIG JERES...

(spændingen opbygges.... jeg klikker ind...)

håndfri installation til bilen....

ORK!....... knap så saftig som jeg troede hø hø hø  

Anmeld

7. august 2012

Janni.

gædde skriver:

VIS MIG JERES...

(spændingen opbygges.... jeg klikker ind...)

håndfri installation til bilen....

ORK!....... knap så saftig som jeg troede hø hø hø  

Men jeg fik dig til at kigge  

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Janni. skriver:

Men jeg fik dig til at kigge  

ja!!! kan ikke stå for en overskrift som den!!

Anmeld

7. august 2012

Janni.

gædde skriver:

ja!!! kan ikke stå for en overskrift som den!!

Jeg må se om jeg kan hitte på endnu en tråd med et spændende indhold. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.