Tænk hvad en mobil kan overleve :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Troldemommi

Skulle lige ud og handle imens jeg sætter Johanne fast i autostolen lægger jeg lige min gamle mobiltelefon på taget på bilen, hun er sat fast og jeg sætter mig ind og kører

Det går 5 min før jeg kommer i tanke om telefonen, F... P.. L... tænker jeg vender bilen og kører tilbage, 100 meter fra vores hus ligger den på vejen, og det eneste der er sker er et par nye ridser og det ene hjørne ser lidt bulet ud, men mobilen virker som den skal Pyhhhaaaa :-)

SÅÅÅÅ heller ingen smartphone i denne omgang

:-)

Monica- som for at fejre at telefonen havde overlevet lige købte en pakke flødeboller med hjem :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Janni.

Min gamle Nokia holdte virkelig også til rigtig mange ting. for gamle Tlf'er.
Desværre måtte den afgå ved døden da den begyndte at vise hvid skærm når jeg fik et opkald.

Skal du engang have en smartphone, så anbefaler jeg Samsung galaxy (det er s2, jeg har). 3'eren var ikke udkommet da jeg skiftede tlf.
Den holder til det hele. Den er blevet kastet med, savlet og spyttet på, bidt i og sat på. Og den lever helt fint endnu. Ægte tortur fra Silas's side eller måske en kvalitets test?

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Monica P skriver:

Skulle lige ud og handle imens jeg sætter Johanne fast i autostolen lægger jeg lige min gamle mobiltelefon på taget på bilen, hun er sat fast og jeg sætter mig ind og kører

Det går 5 min før jeg kommer i tanke om telefonen, F... P.. L... tænker jeg vender bilen og kører tilbage, 100 meter fra vores hus ligger den på vejen, og det eneste der er sker er et par nye ridser og det ene hjørne ser lidt bulet ud, men mobilen virker som den skal Pyhhhaaaa :-)

SÅÅÅÅ heller ingen smartphone i denne omgang

:-)

Monica- som for at fejre at telefonen havde overlevet lige købte en pakke flødeboller med hjem :-)

gamle telefoner kan bare overleve ravnerok - det dejligt! jeg havde selv en ihpone, smadrede den efter 4 dage og måtte indse jeg må holde mig til min gamle murstens nokia som bare har været ALT igennem! jeg har flere gange tabt den ud af hånden når jeg cyklede og lige sku se hvad kl var, eller den er fløjet ud af min hånd og ned af trapperne fra 3. sal - og den lever stadig i bedste velgående

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

Janni. skriver:

Min gamle Nokia holdte virkelig også til rigtig mange ting. for gamle Tlf'er.
Desværre måtte den afgå ved døden da den begyndte at vise hvid skærm når jeg fik et opkald.

Skal du engang have en smartphone, så anbefaler jeg Samsung galaxy (det er s2, jeg har). 3'eren var ikke udkommet da jeg skiftede tlf.
Den holder til det hele. Den er blevet kastet med, savlet og spyttet på, bidt i og sat på. Og den lever helt fint endnu. Ægte tortur fra Silas's side eller måske en kvalitets test?

Det skal jeg nok lige huske på, for en dag skal jeg jo nok begive mig ud på det der smartphone marked :-)

Monica

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

FrkZier skriver:

gamle telefoner kan bare overleve ravnerok - det dejligt! jeg havde selv en ihpone, smadrede den efter 4 dage og måtte indse jeg må holde mig til min gamle murstens nokia som bare har været ALT igennem! jeg har flere gange tabt den ud af hånden når jeg cyklede og lige sku se hvad kl var, eller den er fløjet ud af min hånd og ned af trapperne fra 3. sal - og den lever stadig i bedste velgående

min gamle telefon har også været udsat for meget, johanne elsker f.eks. at sidde og lege med den og tit ender den med at blive smidt med :-)

Monica

Jeg tror også jeg er for klodset til smartphones men nu må jeg se når tiden kommer og min samsung ikke kan mere :-)

Anmeld

7. august 2012

FrkZier

Monica P skriver:

min gamle telefon har også været udsat for meget, johanne elsker f.eks. at sidde og lege med den og tit ender den med at blive smidt med :-)

Monica

Jeg tror også jeg er for klodset til smartphones men nu må jeg se når tiden kommer og min samsung ikke kan mere :-)

så det godt du har en telefon der kan holde til det

- jeg er aaaalt for klodset til en dyr fancy telefon, åbenbart

Anmeld

7. august 2012

KittyCatta

Det er vist også et større mirakel at min iPhone stadig lever! Jeg har tabt den adskillige gange, hvor skærmen lå nedad og aldrig har jeg smadret den. Sidste gang jeg tabte den cyklede jeg med ca. 30 km./timen og det var kun coveret, der fik en mindre skramme. 

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

KittyCatta skriver:

Det er vist også et større mirakel at min iPhone stadig lever! Jeg har tabt den adskillige gange, hvor skærmen lå nedad og aldrig har jeg smadret den. Sidste gang jeg tabte den cyklede jeg med ca. 30 km./timen og det var kun coveret, der fik en mindre skramme. 

hvor heldigt at den ikke er gået i stykker :-) Det er ikke nemt at være født klodset :-)

Monica

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

Monica P skriver:

hvor heldigt at den ikke er gået i stykker :-) Det er ikke nemt at være født klodset :-)

Monica

hovsa der kom der lige et billede med af Johanne, gad vide hvad der skete der?????????????????????? :-)

Anmeld

7. august 2012

Nettemor

Hehe det er ikke altid de kan holde til det

Min mand havde lagt sin telefon på toppen af min bil mens vi sagde farvel. Og glemte det. Jeg havde ikke tænkt over det så jeg kørte jo bare. Hørte et lille bump men tænkte igen ikke over det. Før han kom kørende efter mig med blink osv. Fortalte han ikke kunne finde sin telefon (han kan ALDRIG huske hvor han lægger sine ting) da han sagde det gik det op for mig hvad det bump havde været. Og vi var ude og lede i nærheden af hvor jeg havde hørt det. Fandt noget af telefonen men ikke alt..  så det hed en ny telefon.. Meeen det blev ikke en smartphone for det er noget tid siden og der var de f*****g dyre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.