Ville I sende hende i DP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Frk.S

Freja er jo startet i DP sidste mandag, og det går bare rigtig godt.

Men i dag måtte vi hente hende efter 1 time, fordi hun havde kastet op. 

Siden har der ingenting været. Hun har ikke kastet op igen, har ikke diarre, ingen feber, og virker generelt glad og frisk. En LILLE smule pylret i forhold til hvad hun plejer, men hun sov heller ikke så god i nat, så det kan sagtens bare være træthed.

Så det kan jo være, at det bare var et engangstilfælde, og ikke omgangssyge (HÅBER) 

Hvis der stadig ikke er noget i morgen tidlig vil jeg snakke med DP, og sige at alt nu går fint, og så må hun vurdere hvad hun synes.

Hun skal selvfølgelig ikke sendes derhen, hvis hun er skidt - og hun skal jo ikke hen og smitte de ande børn.

På den anden side, hvis hun ikke er syg er det vel ok hun kommer derhen, så hun kan komme videre med indkøringen. 

Hvad ville I gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Camillago

Jeg synes, du vurderer rigtigt: hvis der ikke er mere opkast i dag, i nat og i morgen tidlig, og hun ellers er frisk, ville jeg sende hende afsted. Det kan være, hun bare trænger til en god, lang middagslur.

Anmeld

7. august 2012

MorDk

Camillago skriver:

Jeg synes, du vurderer rigtigt: hvis der ikke er mere opkast i dag, i nat og i morgen tidlig, og hun ellers er frisk, ville jeg sende hende afsted. Det kan være, hun bare trænger til en god, lang middagslur.

Enig

Anmeld

7. august 2012

-Sigrid-

Camillago skriver:

Enig  

Kan det have noget at gøre med at det er et nyt sted? 

Anmeld

7. august 2012

Lullaby

Frk.S skriver:

Freja er jo startet i DP sidste mandag, og det går bare rigtig godt.

Men i dag måtte vi hente hende efter 1 time, fordi hun havde kastet op. 

Siden har der ingenting været. Hun har ikke kastet op igen, har ikke diarre, ingen feber, og virker generelt glad og frisk. En LILLE smule pylret i forhold til hvad hun plejer, men hun sov heller ikke så god i nat, så det kan sagtens bare være træthed.

Så det kan jo være, at det bare var et engangstilfælde, og ikke omgangssyge (HÅBER) 

Hvis der stadig ikke er noget i morgen tidlig vil jeg snakke med DP, og sige at alt nu går fint, og så må hun vurdere hvad hun synes.

Hun skal selvfølgelig ikke sendes derhen, hvis hun er skidt - og hun skal jo ikke hen og smitte de ande børn.

På den anden side, hvis hun ikke er syg er det vel ok hun kommer derhen, så hun kan komme videre med indkøringen. 

Hvad ville I gøre??

Yazmin lider af en overaktiv opkastningsrefleks så nogle gange kaster hun bare op. Meget underligt. Og svært at forklare andre som mener at jeg er en ravnemor fordi jeg ikke holder hende hjemme. Men hun kaster op nogle gange uden at hun er syg.. Så ja, jeg ville sende hende afsted.

Anmeld

7. august 2012

Clisolka

Camillago skriver:

Enig 

Anmeld

8. august 2012

Frk.S

Camillago skriver:

Tak for dit svar.

DP synes vi skulle give hende en dag mere hjemme for at være på den sikre side. Så det gjorde vi. De skulle mødes med en masse andre børn, så for at være sikker på hun ikke kom ud og smittede andre.

MEN der har intet været, så hvis vi var begyndt på arbejde igen og det dermed havde betydet en dag mere hjemme fra arbejde, havde vi måske valgt anderledes.
Hun kommer helt sikkert derhen i morgen.  

Anmeld

8. august 2012

Frk.S

-Sigrid- skriver:

Enig  

Kan det have noget at gøre med at det er et nyt sted? 

Det tror jeg ikke umiddelbart. Hun plejer ikke at reagere ret meget på nye steder. 

Ved ikke lige hvad det har været, men tror i hvert fald på hun er helt frisk igen.

Anmeld

8. august 2012

Frk.S

Lullaby skriver:

Yazmin lider af en overaktiv opkastningsrefleks så nogle gange kaster hun bare op. Meget underligt. Og svært at forklare andre som mener at jeg er en ravnemor fordi jeg ikke holder hende hjemme. Men hun kaster op nogle gange uden at hun er syg.. Så ja, jeg ville sende hende afsted.

Tak for svar. 

Ok, det var da lidt spøjst. Det tror jeg ikke umiddelbart er tilfældet ved Freja, da det er første gang hun rigtigt kaster op (hun er 11 mdr.)

Ved ikke lige hvad det har været.

Anmeld

8. august 2012

Frk.S

Kommer til at tænke på, at hun drak enormt meget mælk til aftensmaden dagen før. Kan det mon være det?

Nogen der har oplevet det?

Det er også ligemeget hvad det var, bare hun er frisk igen - og det virker hun bestemt til at være. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.