Vaske vinduer UDEN striber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Monica

Hjælp mig her,

jeg skal vaske vinduer, men der kommer altid striber på... Hvad er dit bedste fif? Er det vandet, en speciel skraber, viskestykker eller???

Kom frisk

Ha en dejlig dag

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

gædde/gitte

Monica skriver:

Hjælp mig her,

jeg skal vaske vinduer, men der kommer altid striber på... Hvad er dit bedste fif? Er det vandet, en speciel skraber, viskestykker eller???

Kom frisk

Ha en dejlig dag

Monica

vand med opvaske middel.... evt tørre efter med glasrens og en sammenkrøllet avis

Anmeld

7. august 2012

Mor Til Oktober Børn

Monica skriver:

Hjælp mig her,

Kom frisk

Ha en dejlig dag

Monica

Min kære morfar har fortalt at putte man en lille smule sprit i vandet kommer der ikk striber, og hans er altid stribefri  har endnu ikk selv prøvet det 

Anmeld

7. august 2012

Vidunderligeunger

aldrig pudse i høj solskin. bruge en smule afspændingsmiddel sammen med et par DRÅBER opvaskemiddel. vask, krab og tør efter med viskestykke det virker her

Anmeld

7. august 2012

nielsen80

Ikke gør det i solskin, og tør efter med pudseklud og vinduerens. Det gør tricket her.

Anmeld

7. august 2012

Monica

Jeg vil gøre som i foreslår... Ønsker bare at jeg kunne gøre som vindues pudseren, og vupti, så er huset klaret...

Tak for hjælpen

Anmeld

7. august 2012

Linda-M

Den med sprit og opvaskemiddel er god nok, men den med avisen holder ikke længere.

Det var i gamle dage, hvor der var noget i aviserne som hjalp, sådan er det ikke mere.

Det stod i en artikkel som "vi med hus og have" bragte for nyligt

Anmeld

7. august 2012

MorDk

gædde skriver:

vand med opvaske middel.... evt tørre efter med glasrens og en sammenkrøllet avis

Liiige mine ord  MEGET effektivt!!!!

Anmeld

7. august 2012

MorDk

Linda-M skriver:

Den med sprit og opvaskemiddel er god nok, men den med avisen holder ikke længere.

Det var i gamle dage, hvor der var noget i aviserne som hjalp, sådan er det ikke mere.

Det stod i en artikkel som "vi med hus og have" bragte for nyligt

Øhhh jo det virker hvis man gør det ordentligt. Ellers ville jeg ikke komme med det råd! Jeg gider da ik have striber på mine vinduer!

Anmeld

7. august 2012

Pige2009

Jeg bruger en smule salmiakspiritus og tørrer svaberen af efter hvert tag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.