Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica skriver: Hjælp mig her, jeg skal vaske vinduer, men der kommer altid striber på... Hvad er dit bedste fif? Er det vandet, en speciel skraber, viskestykker eller???Kom frisk Ha en dejlig dagMonica
Hjælp mig her, jeg skal vaske vinduer, men der kommer altid striber på... Hvad er dit bedste fif? Er det vandet, en speciel skraber, viskestykker eller???Kom frisk Ha en dejlig dagMonica
vand med opvaske middel.... evt tørre efter med glasrens og en sammenkrøllet avis
Min kære morfar har fortalt at putte man en lille smule sprit i vandet kommer der ikk striber, og hans er altid stribefri har endnu ikk selv prøvet det
aldrig pudse i høj solskin. bruge en smule afspændingsmiddel sammen med et par DRÅBER opvaskemiddel. vask, krab og tør efter med viskestykke det virker her
Jeg vil gøre som i foreslår... Ønsker bare at jeg kunne gøre som vindues pudseren, og vupti, så er huset klaret...Tak for hjælpen
Den med sprit og opvaskemiddel er god nok, men den med avisen holder ikke længere.
Det var i gamle dage, hvor der var noget i aviserne som hjalp, sådan er det ikke mere.
Det stod i en artikkel som "vi med hus og have" bragte for nyligt
gædde skriver: vand med opvaske middel.... evt tørre efter med glasrens og en sammenkrøllet avis
Liiige mine ord MEGET effektivt!!!!
Linda-M skriver: Den med sprit og opvaskemiddel er god nok, men den med avisen holder ikke længere. Det var i gamle dage, hvor der var noget i aviserne som hjalp, sådan er det ikke mere. Det stod i en artikkel som "vi med hus og have" bragte for nyligt
Øhhh jo det virker hvis man gør det ordentligt. Ellers ville jeg ikke komme med det råd! Jeg gider da ik have striber på mine vinduer!
Jeg bruger en smule salmiakspiritus og tørrer svaberen af efter hvert tag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128