Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru.Mäes <3 skriver: YES, det er den
YES, det er den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissMaria skriver: Kan ikke lige for lov fra min telefon - men tænder computeren når min søn er kommet i seng
Kan ikke lige for lov fra min telefon - men tænder computeren når min søn er kommet i seng
Kan forstå på mange af mine veninder, at de hellere ikke kan stemme via telefonen!!!
Men bare det at du GIDER, takker
Fru.Mäes <3 skriver: Havde meldt Felix til denne konkurrence med et billede af ham og hans Morfar. Men der var sket en fejl, så de var kommet til at slette MIT billede i stedet for et andet et Så måtte uploade et nyt billede.. SÅ nu er der et nyt billede af min LILLE MAND - så smider du ikke en stemme efter ham!! SÅ jeg kan vinde et nyt kamera. Vores eget kamera er gået i stykker her i sommerferien, så ville SÅ gerne vinde et nyt til når LILLESØSTER kommer i september.. https://www.facebook.com/semperdk?sk=app_231125316931732&app_data=details/10094 HJÆLP mig til at vinde Krams Rikke
Havde meldt Felix til denne konkurrence med et billede af ham og hans Morfar.
Men der var sket en fejl, så de var kommet til at slette MIT billede i stedet for et andet et
Så måtte uploade et nyt billede.. SÅ nu er der et nyt billede af min LILLE MAND - så smider du ikke en stemme efter ham!! SÅ jeg kan vinde et nyt kamera.
Vores eget kamera er gået i stykker her i sommerferien, så ville SÅ gerne vinde et nyt til når LILLESØSTER kommer i september..
https://www.facebook.com/semperdk?sk=app_231125316931732&app_data=details/10094
HJÆLP mig til at vinde
Krams Rikke
Stemt
morethanperfect skriver: Stemt
i massevis til dig..
Rikke
Fru.Mäes <3 skriver: i massevis til dig.. Rikke
DU havde ikke problemer med at finde billede af ham og stemme?!
Fru.Mäes <3 skriver: DU havde ikke problemer med at finde billede af ham og stemme?!
Nej jeg kom direkte ind på billedet
Maise86 skriver: Vil rigtig gerne stemme, men telefonen driller
Vil rigtig gerne stemme, men telefonen driller
Jeg kan hellere ikke komme via min telefon - så du er ikke den eneste
morethanperfect skriver: Nej jeg kom direkte ind på billedet
Hmm, nogen er heldige at komme direkte ind og andre kan IKKE komme ind!!
TOTAL mystisk altså...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128