hjælp hjælp er blevet sat til at lave en kage hi hi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2012

millesofie

nå så er det min første bestilling hi hi

er jo bare kreativ herhjemmen ellers men ok

jeg skal lave nogle kager til et kombineret barnedåb kobberbrullup

så nu skal jeg jo finde ud af hvilke fyld der skal i

der skal både være til voksne og børn, ingen syltetøj

har i et par ideer?? kunne godt bruge lidt hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

bobbles

millesofie skriver:

nå så er det min første bestilling hi hi

er jo bare kreativ herhjemmen ellers men ok

jeg skal lave nogle kager til et kombineret barnedåb kobberbrullup

så nu skal jeg jo finde ud af hvilke fyld der skal i

der skal både være til voksne og børn, ingen syltetøj

har i et par ideer?? kunne godt bruge lidt hjælp

Hej  jeg lavede en kage ´til et kobberbryllup i lørdags der havde jeg af fyld, Jordbær mousse, blåbær mousse, chokolade mousse( chokolade krokant fra marabou, det skal smeltes i et vandbad med ca 2½ dl fløde, stilles i køleskab ca 8 timer og piskes inden det skal smøres på kagen), og chokolade mousse igen( denne gang bare med 60% chokolade, samme fremgangsmåde som den anden) husk at putte vanilie sukker i jordbær samt blåbær mousse  hvis det kunne hjælp lidt og det smager himmelsk  det er bare vigtigt at lægge blåbær og jordbær i køleskabet ikke begyndt at koge de frosne bær for så koger du både farve og smag væk, lidt erfaring

Anmeld

7. august 2012

millesofie

Frøken Christiansen skriver:

Hej  jeg lavede en kage ´til et kobberbryllup i lørdags der havde jeg af fyld, Jordbær mousse, blåbær mousse, chokolade mousse( chokolade krokant fra marabou, det skal smeltes i et vandbad med ca 2½ dl fløde, stilles i køleskab ca 8 timer og piskes inden det skal smøres på kagen), og chokolade mousse igen( denne gang bare med 60% chokolade, samme fremgangsmåde som den anden) husk at putte vanilie sukker i jordbær samt blåbær mousse  hvis det kunne hjælp lidt og det smager himmelsk  det er bare vigtigt at lægge blåbær og jordbær i køleskabet ikke begyndt at koge de frosne bær for så koger du både farve og smag væk, lidt erfaring

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.