nu går der jo ikke vildt lang tid før jeg skal til at amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.868 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

SaNiNa

Og er der noget man ikke må spise mens man ammer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Mira0911

Jeg har hørt Karry og chili... Ved ikke om det er rigtigt...

Anmeld

12. maj 2009

Valle81

Efterhånden er det vist ved at være en skrøne mht om der er noget man må spise eller ej.

Det sidste jeg har hørt, at man roligt kan spise alt det, som man har spist gennem sin graviditet.

Er man vant til at spiser ton af chokolade, så kan man fortsætte med det, hvis vant til stærk mad osv så kan man fortsætte.

Der hvor det kan være skidt er hvis man slet ikke har spist stærk mad gennem graviditet, og så får hot mexicansk hver dag, så får man ikke bare halsbrand og dårlig mave Men så reagere baby vist også på det:0)

Anmeld

12. maj 2009

Lusi

Jeg fik afvide på sygehuset at jeg ikke måtte spise jordbær..
Luna fik MEGET rød numse af det..
Drak en masse Fun saftevand, jordbær, men måtte jeg så heller ikke..

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Jeg tror det kommer meget an på din babys mave.. Min søster fandt ud af at hun ikke kunne drikke æblejucie, da det gik lige i Simones mave, men tror ikke det er lig med at ingen mødre må drikke jucie..

Men ved ellers ikke så meget om det, da stumpen var flaskebarn, så jeg slap for at tænke på det

Anmeld

12. maj 2009

cille22

Nu er det 3 gang jeg ammer og indtil videre er jeg ikke stødt på noget hvor ungerne har reageret.
Heller ikke stærk mad, jordbær, citrusfrugter osv.
Så kommer vidst meget an på bebsens mavse....

Held og lykke med det hele hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

12. maj 2009

Mie A

cille22 skriver:

Nu er det 3 gang jeg ammer og indtil videre er jeg ikke stødt på noget hvor ungerne har reageret.
Heller ikke stærk mad, jordbær, citrusfrugter osv.
Så kommer vidst meget an på bebsens mavse....

Held og lykke med det hele hilsen cecilie og 3 skønne unger

Samme her - så er fuldstændig enig!

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Jeg har fået at vide af min læge og sp og jdm at vi bare skulle spise hvad jeg havet lyst. og jeg spiser hvad der bliver serveret chokolade chili jordbær som jeg har spist til morgen mad i over en uge nu osv osv Lucas siger intet til det.

Og hvordan går det med dig?

Anmeld

12. maj 2009

SaNiNa

Tak piger...

Så spiser jeg bare løs til den tid...

Diana: det går stille og rolig er meget træt og orker ikke meget mere nu... så håber hver dag at han kommer, men der er ikke sket noget endnu

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Sanne skriver:

Tak piger...

Så spiser jeg bare løs til den tid...

Diana: det går stille og rolig er meget træt og orker ikke meget mere nu... så håber hver dag at han kommer, men der er ikke sket noget endnu

Åhh søde føler sådan med dig men der ikke længe tilbage mere nu han ligger snart i dine arme og så de meget hårde 9 måneder glemt. 

stort knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.