2. jordemoder undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Merii

Jeg skal til 2. jordemoder undersøgelse imorgen og imorgen er jeg 28+1, vil høre om jeg skal medbringe en urinprøve hjemme fra eller er det hos jordemoderen man ligger en prøve. Eller skal man overhovedet ikke have testet urin.?

Mvh Merii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Camillos

Merii skriver:

Jeg skal til 2. jordemoder undersøgelse imorgen og imorgen er jeg 28+1, vil høre om jeg skal medbringe en urinprøve hjemme fra eller er det hos jordemoderen man ligger en prøve. Eller skal man overhovedet ikke have testet urin.?

Mvh Merii

Hos min Jordmor skal jeg selv have urinprøven med.. hvis du ikke har obevaring til den kan du købe nogle små glas til det på apoteket til ca 5 kr? .. 

Hun skikser efter sukker og protein i urinen for at udelukke faktorer som Svangerskabs forgiftning og graviditets sukkersyge. desværre stixer de ikke længere for blærebetændelse, så man skal til lægen for at blive undersøgt for det. Håber du kunne bruge mit svar..

Anmeld

7. august 2012

Tulle28

Hos min jordemoder laver man en urinprøve når man ankommer, dvs. inden man skal ind til konsultationen... Der er krus og sticks:-) Det er Kbh's kommune, forrresten.

Anmeld

7. august 2012

LilleChelle

Hos min jordemoder foregår det også når man kommer. 

- Det er hos mødrehjælpen i Odense. 

Anmeld

7. august 2012

Merii

Tak for jeres brugbar svar piger, jeg er fra århus og kan nemlig ikke huske om jeg skulle medbringe et. og har læst på skejbybaby og synes ikke der står noget.

Jeg medbringer bare et lille glas 

merii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.