Kondylomer og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Anonym trådstarter

Hej

Under min graviditet fik jeg pludselig kondylomer og jeg gik derfor til lægen med det. Hun henviste mig til gynogologisk ambulatorium og de ville fjerne dem med laser under FULD bedøvelse under min graviditet.

Kan dette virkelig passe?
At man må komme i fuld bedøvelse med baby i maven? Jeg var i 20.ende uge hvis dette skulle ske.

Jeg valgte ikke at gøre det! Fordi for mig lyder det helt sygt.. 

Kan det virkelig passe at man må komme i fuld bedøvelse og få laser behandling med baby i 20.ende uge i maven?? 

Jeg har født men undre mig bare stadig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Dinna88

Ja da. Du kan jo også komme i fuld narkose ved akut kejsersnit - så hvorfor ikke? Det er bare ikke det bedste.

Men du udelukkede vel andre muligheder, ikke? Du kan jo sige at du hellere vil prøve at de klipper dem af under lokalbedøvelse. Jeg fik valget mellem fuld narkose og lokalbeøvelse. Det gik med det sidste  Jeg valgte dog den lokale bedøvelse fordi der ikke var nogen ventetid. Det skidt smitter ad helveds tid og breder sig med lynets hastighed.

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

Men hey - hvorfor spurgte du ikke din læge om dette, nu du var der? Din læge ved langt mere end os

Anmeld

7. august 2012

mor2011_

ja det er meget "normalt" mange kvinder bliver opereret for alle mulige ting når de er gravide..og hvis kondylomer ikke generer dig så ja lade være du skal bare huske at du først bliver behandlet når du ikke ammer og de kan vokse sig store og alt mulige steder.men kan godt forstår at du ikke turde 

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Men hey - hvorfor spurgte du ikke din læge om dette, nu du var der? Din læge ved langt mere end os

Okay tak.. 

På det tidspunkt vidste jeg Ik at man skulle i fuld nakose.. Så jeg havde dem da jeg fødte men derefter var de blevet færre og mindre.. Og fik dem så i behandling via min læge efter 8 ugers tjekket :-)

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

mor2011_ skriver:

ja det er meget "normalt" mange kvinder bliver opereret for alle mulige ting når de er gravide..og hvis kondylomer ikke generer dig så ja lade være du skal bare huske at du først bliver behandlet når du ikke ammer og de kan vokse sig store og alt mulige steder.men kan godt forstår at du ikke turde 

Mange tak.. 

Ja jeg blev sku hundred da de sagde jeg sku fuld nakose så jeg sage nej tak og gik hjem. Så ville jeg hellere tage risikoen og beholde dem
Til jeg havde født. Og det gjorde jeg. Da jeg havde født var de blevet færre og mindre. Og efter 8 ugers tjekket fik jeg dem i behandling hos lægen (min søn får flaske) :-)

Anmeld

7. august 2012

Dinna88

Anonym skriver:

Okay tak.. 

På det tidspunkt vidste jeg Ik at man skulle i fuld nakose.. Så jeg havde dem da jeg fødte men derefter var de blevet færre og mindre.. Og fik dem så i behandling via min læge efter 8 ugers tjekket :-)

Nå okay Det er heller ikke din læges afgørelse, om du  skal i fuld narkose. men din læge burde da have informeret dig om i hvilken grad du havde dem.

Du er heldig at de blev til færre og mindre - det er "noget sjældent" at det sker. Men det kan også lade sig gøre at de forsvinder helt af sig selv!

Anmeld

7. august 2012

Becks

Ja, det ville der ikke være noget problem i.. Der står jo en fødselslæge klar hvis barnets hjerterytme falder osv...

Min søster fik fjernet galdesten og galdeblæren da hun var gravid i 7´ende måned med min nevø for 15 år siden... Og det var i fuld narkose...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.