Skal vi mødes i virkeligheden? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

forhåbenligt

Jah Ellers skal vi nok være søde oz fra øen Der er vi iøvrigt oz kun 2 friske indtil videre så i er ik i undertal endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Jah Ellers skal vi nok være søde oz fra øen Der er vi iøvrigt oz kun 2 friske indtil videre så i er ik i undertal endnu

ja ellers kan i få en ordenlig jysk røvfuld

Anmeld

9. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hehe nu ved jeg ik hvordan i plejer at gøre med fødselsdage i din familie, men er det bare noget kaffe og kage en eftermiddag så kan det jo ligeså godt være søndag som lørdag.. Er det derimod det helt store med stor middag der gerne trækker ud så kan jeg godt se lørdag er mest praktisk

Det er lidt forskelligt hvad vi gør... Det kommer an på mors arbejdstider...
Men hun kender dem ikke for okt endnu :/

Anmeld

9. august 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

Hov hov! Der er vist en der skal i seng uden dessert der!

Anmeld

9. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Det er lidt forskelligt hvad vi gør... Det kommer an på mors arbejdstider...
Men hun kender dem ikke for okt endnu :/

Sidder allerede og tænker "ØV altså"

Jeg har taget sorgerne mega meget på forskud Synes nemlig lørdag passer bedst så man lige kan slappe af om søndagen før hverdagen banker på døren igen, og jeg synes jo du skal med

Anmeld

9. august 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Sidder allerede og tænker "ØV altså"

Jeg har taget sorgerne mega meget på forskud Synes nemlig lørdag passer bedst så man lige kan slappe af om søndagen før hverdagen banker på døren igen, og jeg synes jo du skal med

Haha hvor er du sød
Håber da også jeg kan komme med.. Og ja det skal klart være lørdag, også af hensyn til dem der kommer langvejs fra.. Ikke fedt at skulle køre/ta tog i mange timer søndag sen eftermiddag

Anmeld

9. august 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Haha hvor er du sød
Håber da også jeg kan komme med.. Og ja det skal klart være lørdag, også af hensyn til dem der kommer langvejs fra.. Ikke fedt at skulle køre/ta tog i mange timer søndag sen eftermiddag

Præcis

Anmeld

10. august 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

You do that *G* Men altså nu mødes vi på bumpet inden jylland Så måske der er nogle fynboer?  

Anmeld

10. august 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Haha hvor er du sød

Ja håber da også du kommer med - holder også med Pernille med at man så har søndagen til lige at nyde "fridagen" inden hverdagen går igang igen  

pernille: Tror bebs og jeg tager afsted med dsb - så bliver manden skånet for al det kvinde og babysnak

Anmeld

10. august 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Hov hov! Der er vist en der skal i seng uden dessert der!

Jahh eller vasket sit tastatur med vand og sæbe og tørres i Sennep :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.