Så er løbe træningen genoptaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2012

SaNiNa

Og alt fedt, sukker er smidt ud.

Nu det næsten 1 år siden vi fik Naia og jeg var jo kun lige kommet igang igen efter Nicklas før jeg blev gravid med Naia.

Så den første tur er lige blevet løbet. dog ikke så langt men skal jo starte et sted.

Nogen af jer som kan anbefale en god sports bh for min kan jeg ikke få ned over attributterne.

mit mål er at tabe 15 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Vicki G

SaNiNa skriver:

Nu det næsten 1 år siden vi fik Naia og jeg var jo kun lige kommet igang igen efter Nicklas før jeg blev gravid med Naia.

Så den første tur er lige blevet løbet. dog ikke så langt men skal jo starte et sted.

Nogen af jer som kan anbefale en god sports bh for min kan jeg ikke få ned over attributterne.

hej kan ikke lige anbefale en sportsbh men vil lige sig held og lykke med vægtabet

Anmeld

11. august 2012

OktoberMor

SaNiNa skriver:

Det lyder rigtigt lækkert at du har taget det skridt.. Og ja, er sted skal man starte.. Man skal jo hellere ikke starte for hårdt ud.. 

I H&M har de sådan nogle sports Bh'er, i en masse farver, de er FANTASTISKE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.