Så må jeg også brokke mig lidt:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Tulle28

Er 37+1 idag og har haft en nem graviditet og har det egentlig stadig. Men alligevel.... Sover så dårligt nu, har ondt i mine hofter og min lænd om natten og skal op med min datter på 2,5 hver morgen... Synes baby fylder meget nu og har konsekvent 2 fødder plantet solidt under mine ribben - AV! Derudover giver min datter mig kamp til stregen, det er bare alderen, men pyyyh mine pædagogiske evner kan ligge på et meget lille sted pt. Jeg prøver ikke at lade hende mærke at mor har sine begrænsninger i øjeblikket pga maven, men det kan jo være svært når vi er alene og hun vil løftes, lege en eller anden vild leg eller noget på gulvet, hvor jeg ikke kan holde ud at sidde særlig længe ad gangen... Arrrh!! I morges på vej til vuggestue fik hun et hysterisk anfald som vi ikke har set det længe og som endte med at jeg grædende måtte ringe efter min mand og få ham til at komme og køre hende i vuggestue. Totalt nederlag og følte mig som verdens dårligste mor:-(

Vil ikke noget med dette indlæg andet end få noget luft:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

B&J

Sender dig verdens største krammer...

ja det gør skide ondt når man er komme så langt hen og babyen fylder virkelig godt... jeg havde det virkelig også mega nemt hele vejen igennem lige ind til, til sidst puhhh det gjord av...

og self er alt ikke så nemt lige for tiden din krop arbejder og du får ikke sovet så godt og dine homoner går lidt amok...

men HUSK snart har du to vidunderlige børn

Anmeld

7. august 2012

Tulle28

B&J skriver:

Sender dig verdens største krammer...

ja det gør skide ondt når man er komme så langt hen og babyen fylder virkelig godt... jeg havde det virkelig også mega nemt hele vejen igennem lige ind til, til sidst puhhh det gjord av...

og self er alt ikke så nemt lige for tiden din krop arbejder og du får ikke sovet så godt og dine homoner går lidt amok...

men HUSK snart har du to vidunderlige børn

TAK for dejlig krammer:-)

Jaaaa det er også det jeg minder mig selv om og tror nok det skal gå godt med den store når lillesøster kommer. Hun glæder sig sådan:-)

Anmeld

7. august 2012

B&J

Tulle28 skriver:

TAK for dejlig krammer:-)

Jaaaa det er også det jeg minder mig selv om og tror nok det skal gå godt med den store når lillesøster kommer. Hun glæder sig sådan:-)

jamen det er jo dejligt jaa når man har født bliver alt meget bedre

Anmeld

7. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.