Gastric bypass opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

B&J

Mette. skriver:

Hvor er det godt klaret! DU er virkelig sej!! Wow altså. Jeg ville ønske jeg kunne få bare en lille portion af din viljestyrke.

mange tak hvor er du bare kanon sød, tror virkelig jeg får mere og mere viljestyrke fordi man ved hvor stor man har været og hvordan man havde det og det ønsker jeg ALDRIG igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

jaa jeg lover at skrige ud når jeg ligger billeder ind igen...

jo det er lidt øv men bruger dog stadig 75F men tror når engang jeg er slut ja så er jeg nok nede i en 70-65B-C der imellem... men det er en ting jeg syntes er okay for mit kæpe vægttab

det lyder godt søde

jeg tror du ender i en D ikke mindre for ellers tror jeg du havde smidt dine bryster allerede nu

Men det er da også en super flot str at have beholdt

og ja egentlig har man det nok sådan - bye bye bryster bare I tager nogle kg med jer så er det helt top deal

Anmeld

7. august 2012

B&J

Carl-Emil's mor skriver:

det lyder godt søde

jeg tror du ender i en D ikke mindre for ellers tror jeg du havde smidt dine bryster allerede nu

Men det er da også en super flot str at have beholdt

og ja egentlig har man det nok sådan - bye bye bryster bare I tager nogle kg med jer så er det helt top deal

jaaaa det røre mig slet ikke det med mine bryster det er det mindste af det....

men wow jeg har jo hofter og jeg kan skimte nogle af mine ben nu det er jo vildt og jeg kan se mine fødder når jeg kigger ned JUBIII

totalt underligt men når man næsten aldrig har kunnet det er det vildt

Anmeld

7. august 2012

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

jaaaa det røre mig slet ikke det med mine bryster det er det mindste af det....

men wow jeg har jo hofter og jeg kan skimte nogle af mine ben nu det er jo vildt og jeg kan se mine fødder når jeg kigger ned JUBIII

totalt underligt men når man næsten aldrig har kunnet det er det vildt

det må bare være så mega gennemført stort at gennemgå

og jeg under dig det virkelig!!!

Anmeld

7. august 2012

B&J

Carl-Emil's mor skriver:

det må bare være så mega gennemført stort at gennemgå

og jeg under dig det virkelig!!!

Det er vildt...

og bare mærke hvordan ens krop forandre sig når man går

man kan gå hurtigt uden at død for at sige det mildt. og jeg sveder næsten aldrig mere og jeg kan løbe og lege fangeleg med daniel før ville jeg ha sat mig ned og sige mor kan ikke lige mor har ondt i sine ben osv.. jeg har ikke ondt jeg er klar til leg

og mange tak du er såååååå sød....

Anmeld

7. august 2012

Carl-Emil's mor

B&J skriver:

Det er vildt...

og bare mærke hvordan ens krop forandre sig når man går

man kan gå hurtigt uden at død for at sige det mildt. og jeg sveder næsten aldrig mere og jeg kan løbe og lege fangeleg med daniel før ville jeg ha sat mig ned og sige mor kan ikke lige mor har ondt i sine ben osv.. jeg har ikke ondt jeg er klar til leg

og mange tak du er såååååå sød....

det må bare være så livsbekræftende altså

Synes han ikke også bare det er SÅ skønt at kunne lege sådan med mor?

Anmeld

7. august 2012

B&J

Carl-Emil's mor skriver:

det må bare være så livsbekræftende altså

Synes han ikke også bare det er SÅ skønt at kunne lege sådan med mor?

jooo han elser det han elsker jeg hver morgen går ud med ham i dp... men han kan jo ikke huske mor har været stor men det er noget han kan se når han bliver større smidder aldrig mine bukser ud fra da jeg var størst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.