Super kort hår og lang kjole...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Kloster

Hej.
Jubii... Jeg skal til bryllup ved min dejlige veninde
Men men men...

Når jeg nu har sååå kort hår, kan jeg så tage en lang kjole på ell skal jeg tage en kortere kjole på??

Sidst jeg havde den lange kjole på, havde jeg langt hår, som var sat elegant op.

Har en ide om, at når man har langt hår, kan man bære lange elegante kjoler, men når man er så korthåret som jeg, ville det se bedst ud, men en kortere "frækkere" kjoler.

Hvad mener I??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

DK

Jeg arbejder jo i en budebutik, hvor vi også sælge masser af festtøj. Jeg synes at lange kjoler til piger med superkort hår er helt vildt flot. Det giver kjolen (selv en super elegant en) et friskt pift. Så kom du bare ud og find en flot lang robe!

Knus

Anmeld

12. maj 2009

Tina2

Synes også det er kanonflot med en lang kjole, når man har frisk kort hår som du har:-)
Så efter min mening kan du SAGTENS bruge en lang:-)

Anmeld

12. maj 2009

Kloster

Guddd.... Sikke firkantet, jeg har været i min opfattelse... Havde slet ikke tænkt jeres tanker om at kombinere det også dermed se frisk og fræk ud. DET gør jeg sgu...

Jeg skal bare lige i sol nogle gange før

Den kjole jeg har er lys sandfarvet, hvor der er en lige skæring over brystet med spaghetti-stropper. På den skæring på brystet er der store blomster i bla støvet grøn. Samme stof et bag på kjolen i et læg, så man kan se det, når man går.

Men men men... Hvad farve hår skal jeg så have
Se evt mine forskellige hårfarver på min profil. Ha ha ha... Sikke nogle luksus dilemma problemer

Kloster

Anmeld

12. maj 2009

Guldet

Jeg synes du skal have det lyse friske hår.. :0)

Anmeld

12. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Julie R skriver:

Enig - tænker sådan lidt Sharon Stone-lækkert... HUN kan ihvertfald sagtens bære en lang kjole og ligne en million

Anmeld

12. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Julie R skriver:

det var også min tanke!

Anmeld

12. maj 2009

Kloster

Er det så det helt hvide hår, ell bare det blonde hår???

Anmeld

12. maj 2009

Guldet

Hmm jeg synes det helt hvide..

Anmeld

12. maj 2009

Heidi.

Syntes også det er pænt med noget langt når man er korthåret.. Det ser ret tjekket ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.