Yonanas ismaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2012

Lusi

Kender i Yonanas ismaskine?
Det er suuuuper lækkert! Har desværre ik selv en, men bliver nødt til at eje en engang!
Min nabo har den og mine børn og jeg, får tit is derinde fra

Det smarte er, at det bare er frisk frugt. Fryser det frugt ned som man nu kan li, og kører det gennem maskinen og vupti, sund og GOD is

Der SKAL en banan i, for at gøre isen cremet, og hvis ik man bruger det, bliver det bare sorbet ligende.. Har jeg dog ik prøvet endnu..

Nogle der har maskinen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

LLN

Lusi skriver:

Det er suuuuper lækkert! Har desværre ik selv en, men bliver nødt til at eje en engang!

Det smarte er, at det bare er frisk frugt. Fryser det frugt ned som man nu kan li, og kører det gennem maskinen og vupti, sund og GOD is

Der SKAL en banan i, for at gøre isen cremet, og hvis ik man bruger det, bliver det bare sorbet ligende.. Har jeg dog ik prøvet endnu..

Nogle der har maskinen?

Kan du ikke opnå nogenlunde samme resultat i en blender eller i en foodprocessor??

Anmeld

7. august 2012

LLN

Nogle der har maskinen?

Ups - dobbelt

Anmeld

7. august 2012

Annana89

Nej men det lyder godt nok bare lækkert! Den må jeg lige tjekke ud

Anmeld

7. august 2012

Annana89

Skal der slet ikke sukker eller noget andet i end frugt? For så er det da et super alternativ til noget lækkert hvis man skal passe på vægten! 

Kiggede lige på den og sårn en ønsker jeg mig da os nu!! Mmm

Anmeld

7. august 2012

Lusi

Annana89 skriver:

Skal der slet ikke sukker eller noget andet i end frugt? For så er det da et super alternativ til noget lækkert hvis man skal passe på vægten! 

Kiggede lige på den og sårn en ønsker jeg mig da os nu!! Mmm

Nej intet sukker i
Og sundt alternativ til ungerne..
Du kan putte chokolade i, 25 g. Mørk..
Har jeg heller ik prøvet endnu. Har kun smagt med banan og jordbær.

Anmeld

7. august 2012

Lusi

LLN skriver:

Kan du ikke opnå nogenlunde samme resultat i en blender eller i en foodprocessor??

Det tænke jeg også selv først, men det bliver bestemt ik det samme i min blender
Der bliver det meget klumpet, det gør det ik i Yonanas..
Men ved ik, hvis man har en ordentlig blender, om det så bliver det samme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.