Lidt hjælp til navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.316 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Ditte-3

Hej piger. Ja nu er vi kommet der til at vi skal finde et navn til hvores dejlige lille søn. Vi er bare ik så eni i navne og kan ik rigtig finde på noget da jeg jo som sådan har et navn som jeg syntes passer til ham s men kærsten min kan slet ik med det navn . Vil høre om i kan hjælpe mig. Det må gerne være et navn der passer til min dreng der er billed af ham under min profil kan desvære ik lige billed ved her da jeg skriver fra min mobil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Marcus, Mikkel, malte, Karl, Lennart. Det er bare lige de navne jeg kommer til at tænke på, når jeg ser dine andre børns navne. Og hvor er han altså fin! Vh stine

Anmeld

7. august 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Marcus, Mikkel, malte, Karl, Lennart. Det er bare lige de navne jeg kommer til at tænke på, når jeg ser dine andre børns navne. Og hvor er han altså fin! Vh stine

Nok den siste a dem jeg Best kan lig er mere til usevanlige navne og takker ja han er skøn men han er ved at være en lille prop så ind til vider bliver han kaldt basse her hjemme s

Anmeld

7. august 2012

Ditte-3

slet ingen ider lige et par bilder så vil i ik være søde at komme med ider til hvorfor et navn der passer til min dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2012

MortilCilas

Ditte-3 skriver:

Hej piger. Ja nu er vi kommet der til at vi skal finde et navn til hvores dejlige lille søn. Vi er bare ik så eni i navne og kan ik rigtig finde på noget da jeg jo som sådan har et navn som jeg syntes passer til ham s men kærsten min kan slet ik med det navn . Vil høre om i kan hjælpe mig. Det må gerne være et navn der passer til min dreng der er billed af ham under min profil kan desvære ik lige billed ved her da jeg skriver fra min mobil.

Noah

Liam

Bastian

Ellers gå ind på   mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen

Anmeld

7. august 2012

Lunae

Min første indskydelse var

William 

Derefter tænkte jeg Malik!

Anmeld

7. august 2012

MissTas

Ditte-3 skriver:

Melias, Tristan, caspian, junus, zakkarias

Anmeld

7. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det første jeg tænkte på at jeg så dine billeder var Noam eller Noah

Anmeld

7. august 2012

Ditte-3

Lunae skriver:

Min første indskydelse var

William 

Derefter tænkte jeg Malik!

har vert vild med William genem hele greviditeten men da jeg så ham første gang syntes jeg bare ik han ligner en William

Anmeld

7. august 2012

Ditte-3

Omsorgsgiver skriver:

Det første jeg tænkte på at jeg så dine billeder var Noam eller Noah

Noam er anderledes sss kunne godt være en ide s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.