verden bedste søn titlen går til .... ( PRALE TRÅD!!!) lang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg er lige nødt til at være anonym da vi har trukket os tilbage grundet familieære problemer igen igen igen

MEN

Idag tillod min søn og jeg os at tage ud og spise med hans moster som vi ikke har set de sidste mange mange uger og virkelig har savnet.. Grundet hendes job var vi nødt til først at mødes 17.20 hvilket betød at min søns søvn rytme måtte skubbes lidt - men vidunder dreng som han er, er det intet problem..

Vi spiser en skøn middag og han spiser så fint med både ske og gaffel selv, smager flere helt nye forskellige ting og er bare pragt eksemplar udover alle grænser hvilket han altid er men især pga tidspunktet var jeg lidt ekstra stolt..

da vi har sagt farvel til moster og er på vej til det sted vi opholder os bryder bilen sammen, den ryger og siger en mærkelig hakke lyd  SHIT sidder jeg og tænker for mine forældre er i udlandet og er de eneste der ellers kunne have været i nærheden..

Jeg får fremskaffet nummeret på dansk autohjælp der siger de er der om 1 time  dvs 3 timer efter min søn normalt sover, der går så 2 timer fra jeg ringer til de er der og på INTET tidspunktet piver min søn selvom vi er gået tør for drikkelse og mad, han kigger på bilerne putter med mig og hygger bare..

Tænker når så piver han måske når vi skal med den fremmede mand ud og kører i en stor lastbil men næeh nej drengen smiler og griner til manden og griner de første 10 min af turen hvor efter han ser på mig, tager min hånd og falder i søvn

Alle de indtryk og fremmede store ting og ikke et eneste klynk eller piv eller noget men ren tillid og ro - nok fordi vi har så fantastisk et bånd da vi kun er os to i hverdagen

hold kæft hvor er jeg stolt og imorgen går turen til BR hvor der skal belønnes ( selvom jeg godt ved at han ikke forstår det ( han er ikke en gang 1 år endnu ) men er så stolt )

Nåh måtte bare af med noget glæde for er jordens stolteste mor til verdens bedste søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Dot D

Det er altid skønt, når vores kære børn opføre sig pænt, endda så meget at de kan overraske deres mor

Ha´ en god tur til BR

Anmeld

7. august 2012

Troldemommi

Hvor er han dygtig :-)

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Hvor er han dygtig :-)

jo tak var virkelig også bare så stolt ( er jeg stadigvæk ) for han er endda i et tigerspring så alle odds var bare imod os igår men alligevel var der INTET og idag er der heller intet at mærke efter alt det han oplevede igår så er bare så pave stolt

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det er altid skønt, når vores kære børn opføre sig pænt, endda så meget at de kan overraske deres mor

Ha´ en god tur til BR

det er ihvertfald super skønt når de springer alle "normer" for hvornår man burde "forvente" et barn kunne blive lidt pivset og mivset men intet og vi har endda en tiger i maven pt

jo tak venter kun på at han skal vågne fra eftermiddagslur så vi kan komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.