- håndværkere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. august 2012

TR

God aften de damer , 

Jeg sidder her og tænker på, at jeg faktisk gerne vil have lavet om i huset .. 

Hvis man nu ikk helt hvad, man vil have lavet men gerne vil høre nogle forskellige muligheder , hva gør man ? 

F.eks. Vi har en gang hvor jeg gerne vil ha en anden trap og høre om det muligt , at få plads til vaskemaskine og tøre  

Håber der er nogle der kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

come2

TR skriver:

God aften de damer , 

Hvis man nu ikk helt hvad, man vil have lavet men gerne vil høre nogle forskellige muligheder , hva gør man ? 

F.eks. Vi har en gang hvor jeg gerne vil ha en anden trap og høre om det muligt , at få plads til vaskemaskine og tøre  

Det er vel bare at få en tømrer ud og se om det ka lade sig gøre.

Anmeld

7. august 2012

TR

come2 skriver:

Det er vel bare at få en tømrer ud og se om det ka lade sig gøre.

Oki

Anmeld

7. august 2012

2721

Ja, kontakt et byggefirma og bed og et tilbud. Min kæreste er vantil når hans firma giver et tilbud konkurre de med et andet firma-forstået sådan T kunden henter til ud fra mere end et firma

Anmeld

7. august 2012

TR

Puslingen skriver:

Ja, kontakt et byggefirma og bed og et tilbud. Min kæreste er vantil når hans firma giver et tilbud konkurre de med et andet firma-forstået sådan T kunden henter til ud fra mere end et firma

Det nemlig det

Er det ikk noget med , at man kan trække noget fra i skat? eller ?

Hvis man så får en ud og laver et tilbud på det man gerne vil have lavet i huset, er man så bunden eller kan man godt bare få dem ud, så man ca ved hva det vil koste ? ..

Til når man så har råd og tiden til at få det lavet

Anmeld

7. august 2012

Princesspigen

TR skriver:

God aften de damer , 

kontakter forskellige bygge/entrapenør firmaer og indhenter tilbud og ideer fra..  

Anmeld

7. august 2012

TR

Princesspigen skriver:

kontakter forskellige bygge/entrapenør firmaer og indhenter tilbud og ideer fra..  

Jep ..

Det nok den eneste vej der er

Anmeld

7. august 2012

SS82

TR skriver:

Det nemlig det

Er det ikk noget med , at man kan trække noget fra i skat? eller ?

Hvis man så får en ud og laver et tilbud på det man gerne vil have lavet i huset, er man så bunden eller kan man godt bare få dem ud, så man ca ved hva det vil koste ? ..

Til når man så har råd og tiden til at få det lavet

Du er ikke bundet af at benytte dem. Du kan godt bare få et tilbud. Du kan godt trække noget fra i skat/"få hjælp til det". Det er vist noget med det er arbejdstimerne man kan trække fra.

Anmeld

7. august 2012

SS82

Du kan læse om det her 

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1947018

Anmeld

7. august 2012

TR

Slott skriver:

Du er ikke bundet af at benytte dem. Du kan godt bare få et tilbud. Du kan godt trække noget fra i skat/"få hjælp til det". Det er vist noget med det er arbejdstimerne man kan trække fra.

oki, mange tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.