Ja hurra for at være gravid.. ;-)
Har godt bemærket mine bryster hænger mere end normalt, min mave er vokset godt derud af, så mine bryster hænger selvfølgelig på min mave..
Hvilket gør jeg sveder og har det varmt under brysterne..
Så med flere dages kløen, kradsen, svien og rødt udslæt, er det nu blevet konstateret som svamp! 
Er der andre der har prøvet det? Jeg kan vel ikke være den eneste herinde med hængepatter som har tendens til at svede mere end normalt nedenunder de meloner? 
Kender til dit spørgsmål, da jeg har mødt problematikken hos de ældre på plejehjemmet.
Det jeg gjorde for at skåne huden, var at vaske det grundigt også kom jeg noget "stof" under brystet, som jeg folde på midten, så kanten af stoffet var ind imod huden.
I dit tilfælde tænker jeg du evt kunne bruge et amme-indlæg ( det er det eneste jeg lige kan komme i tanke om, som nok vil have samme effekt ) så suger dét sveden, så din hud ikke er fugtig heletiden.
- Men ja, jeg kan godt nok også svede de underligste steder, for mig er lysken et problem, da maven og lårene er så varme. Har dog heldigvis ikke fået svamp 
Håber mit svar kan hjælpe 
Anmeld