svamp under brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.417 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2012

OktoberMor

Ja hurra for at være gravid.. ;-) 

Har godt bemærket mine bryster hænger mere end normalt, min mave er vokset godt derud af, så mine bryster hænger selvfølgelig på min mave..   Hvilket gør jeg sveder og har det varmt under brysterne.. 

Så med flere dages kløen, kradsen, svien og rødt udslæt, er det nu blevet konstateret som svamp! 

Er der andre der har prøvet det? Jeg kan vel ikke være den eneste herinde med hængepatter som har tendens til at svede mere end normalt nedenunder de meloner? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

MorTil4<3

OktoberMor skriver:

Har godt bemærket mine bryster hænger mere end normalt, min mave er vokset godt derud af, så mine bryster hænger selvfølgelig på min mave..   Hvilket gør jeg sveder og har det varmt under brysterne.. 

Så med flere dages kløen, kradsen, svien og rødt udslæt, er det nu blevet konstateret som svamp! 

Er der andre der har prøvet det? Jeg kan vel ikke være den eneste herinde med hængepatter som har tendens til at svede mere end normalt nedenunder de meloner? 

bad hver dag , godt med sæbe og skrubben
og ellers prøv at gå nøgen rundt så meget som muligt og sov uden tøj på

det er den bedste kur og det bedste middel mod

kender udemærket til de hængede patter med sved

Anmeld

6. august 2012

crille

Må indrømme at jeg har svedt steder på kroppen jeg ikke har prøvet fr denne graviditet.. Men kan ikke hjælpe dig med erfaringer som dine.. Her har det ikke betydet gener ud over at det ik er helt behageligt.. Håber det hurtigt kommer i orden igen, det lyder ikke rart..  

Anmeld

7. august 2012

OktoberMor

MilleMus1988 skriver:

bad hver dag , godt med sæbe og skrubben
og ellers prøv at gå nøgen rundt så meget som muligt og sov uden tøj på

det er den bedste kur og det bedste middel mod

kender udemærket til de hængede patter med sved

Ja, der findes ingen vej udenom.. :-)
Har feået noget svampecreme som skulle hjælpe.. Så jeg håber da. 

Anmeld

7. august 2012

Tanjadamgaard

Kender til dit spørgsmål, da jeg har mødt problematikken hos de ældre på plejehjemmet. 

Det jeg gjorde for at skåne huden, var at vaske det grundigt også kom jeg noget "stof" under brystet, som jeg folde på midten, så kanten af stoffet var ind imod huden.

I dit tilfælde tænker jeg du evt kunne bruge et amme-indlæg ( det er det eneste jeg lige kan komme i tanke om, som nok vil have samme effekt )  så suger dét sveden, så din hud ikke er fugtig heletiden. 

- Men ja, jeg kan godt nok også svede de underligste steder, for mig er lysken et problem, da maven og lårene er så varme. Har dog heldigvis ikke fået svamp 

Håber mit svar kan hjælpe 

Anmeld

8. august 2012

Camillos

OktoberMor skriver:

Jeg ser det tit på mit arbejde, med de ældre kvinder (som altså har fået børn). vi skal være meget varsomme på rødmen under deres bryster da de nemt kan få svamp. Så det er altså helt normalt. 

(ikke for at stemple dig gammel overhovedet, men ville bare side det er normalt) 

Anmeld

8. august 2012

Ønskebarnet12

Jeg kender så godt til de der hængepatter :-P plejede at grine af min mor, men wupti så hænger mine også over maven, og sveder virkelig meget når jeg sidder og gør mig klar, det bedste er luft dem ud, (gå uden t-shirt, bh) sov uden hvis du ikke fryser, og løft dem engang imellem haha, men jeg vil da sige jeg godt nok savner mine gamle bryster selvom de ikke var vold store, så var de da pænere, nu er brystvorten blevet mørk og stor

Anmeld

8. august 2012

OktoberMor

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg kender så godt til de der hængepatter :-P plejede at grine af min mor, men wupti så hænger mine også over maven, og sveder virkelig meget når jeg sidder og gør mig klar, det bedste er luft dem ud, (gå uden t-shirt, bh) sov uden hvis du ikke fryser, og løft dem engang imellem haha, men jeg vil da sige jeg godt nok savner mine gamle bryster selvom de ikke var vold store, så var de da pænere, nu er brystvorten blevet mørk og stor

Ja jeg prøver at gå nøgen rundt så godt jeg kan, får endda min kæreste til at holde dem oppe lidt engang imellem..  

Anmeld

8. august 2012

OktoberMor

Tanjadamgaard skriver:

Kender til dit spørgsmål, da jeg har mødt problematikken hos de ældre på plejehjemmet. 

Det jeg gjorde for at skåne huden, var at vaske det grundigt også kom jeg noget "stof" under brystet, som jeg folde på midten, så kanten af stoffet var ind imod huden.

I dit tilfælde tænker jeg du evt kunne bruge et amme-indlæg ( det er det eneste jeg lige kan komme i tanke om, som nok vil have samme effekt )  så suger dét sveden, så din hud ikke er fugtig heletiden. 

- Men ja, jeg kan godt nok også svede de underligste steder, for mig er lysken et problem, da maven og lårene er så varme. Har dog heldigvis ikke fået svamp 

Håber mit svar kan hjælpe 

Jeg tror jeg vil prøve det med ammeindlæggene, måske det kan hjælpe lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.