Når man lugter........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med dette. Jeg er selvfølglig anonym, da dette er reeeet pinligt fra min side af.

Hvad gør jeg.....jeg lugter rigtig meget forneden? Jeg prøvede lige at røre med min hånd, og så lugtede jeg lige til den, og det lugter bare så ækelt

Er der nogle der har oplevet lignende og som måske kan komme med gode råd? 

Er bare så flov over det..
På forhånd mange tak!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

twinny

er du sikker på det ikke er svamp? det kan gøre det lugter.

ellers prøv noget intimsæbe fra apoteket. Det kan være fordi din PH balance er forkert dernede.

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med dette. Jeg er selvfølglig anonym, da dette er reeeet pinligt fra min side af.

Hvad gør jeg.....jeg lugter rigtig meget forneden? Jeg prøvede lige at røre med min hånd, og så lugtede jeg lige til den, og det lugter bare så ækelt

På forhånd mange tak!!!

det kan være din PH balance der er i udu..

Du kan købe noget i håndkøb på apoteket, og så kan du få styr på det..

men i perioden i og omkring mens og ægløsning kan man også godt lugte ekstra dårligt dernedefra, eller hvis man går i meget stramme bukser osv..

Anmeld

6. august 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

På forhånd mange tak!!!

Jeg bruger intimsæbe fra Matas for at holde ph-værdien nede.. 

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Jeg tænker at du kan have ubalance dernede? Måske svamp? Infektion?

Man kan købe sådan nogle kapsler i Matas der hedder vivag. dem føre man op i skeden og de er super effektive til at neutraliserer dernede...

Anmeld

6. august 2012

Faith

MorDk skriver:

Man kan købe sådan nogle kapsler i Matas der hedder vivag. dem føre man op i skeden og de er super effektive til at neutraliserer dernede...

Det er osse min tanke. Og ja de der kapsler er ret effektive. Evt suppleret med intimsæbe.

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Faith skriver:

Det er osse min tanke. Og ja de der kapsler er ret effektive. Evt suppleret med intimsæbe.

Enig... Intimsæbe er godt!

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Mange tak.. Jeg skal være ærlig at sige at jeg ikke er så bild med at skulle putte noget derop, ved det lyder mærkeligt... Kan man ik mangoer man skal sluge eller smære..

Jeg har den lyserøde vigvag sæbe, men den hjælper ikke med at fjerne lugten i hvert fald...

Anmeld

6. august 2012

Faith

Anonym skriver:

Mange tak.. Jeg skal være ærlig at sige at jeg ikke er så bild med at skulle putte noget derop, ved det lyder mærkeligt... Kan man ik mangoer man skal sluge eller smære..

Jeg har den lyserøde vigvag sæbe, men den hjælper ikke med at fjerne lugten i hvert fald...

Tror du har svamp oppe i skeden, og så hjælper sæben desværre ikke. Tror du er nødt til at bide i det sure æble og købe kapslerne. Man kan få et sæt med kapsel plus creme. Det hedder "Canesten" og kan købes i håndkøb på apoteket.

PS: Det er ikke pinligt at have svamp. Det er en ubalance i skeden og kan fks. komme hvis man vasker sig med parfumeret sæbe dernede. Så fjerner man nemlig den naturlige bakterieflora og så opstår lugten. Så svamp i skeden kan rent faktisk være et tegn på renlighed

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Tror du har svamp oppe i skeden, og så hjælper sæben desværre ikke. Tror du er nødt til at bide i det sure æble og købe kapslerne. Man kan få et sæt med kapsel plus creme. Det hedder "Canesten" og kan købes i håndkøb på apoteket.

PS: Det er ikke pinligt at have svamp. Det er en ubalance i skeden og kan fks. komme hvis man vasker sig med parfumeret sæbe dernede. Så fjerner man nemlig den naturlige bakterieflora og så opstår lugten. Så svamp i skeden kan rent faktisk være et tegn på renlighed

Mange tak. Ja, jeg må bide i det sure æble og Få det købt imorgen... Mange tak for hjælpen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.