Lidt hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. august 2012

dukke

Hej alle skønne damer

Jeg har 2 sprøgsmål :

1) jeg har ondt i mit bækken kan det være staten på bækkenløsning? Jeg er 11+1.

2) jeg er begyndt at tabe en del hår kender i noget til det ?

Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

dukke

Slet ingen ?

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Det kunne være tegn på bækkenløsning. Prøv at tage det roligt på jobbet og forsøg ikke at stresse. Hårtab er der rigtig mange der oplever under graviditeten, så det er bare et par af glæderne ved at være gravid

Anmeld

6. august 2012

dukke

Baagøe skriver:

Det kunne være tegn på bækkenløsning. Prøv at tage det roligt på jobbet og forsøg ikke at stresse. Hårtab er der rigtig mange der oplever under graviditeten, så det er bare et par af glæderne ved at være gravid

Jeg er så heldlig at jeg går i skole og har sommerferie til torsdag SF'er skal jeg bare siden ned men det gør også ondt når det er længer tid af gangen. Men jeg har også en guldklump på 22 mdr som godt kan lide at hænge og jeg kan slet ikke bære ham mere.

Og tak for dit svar

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

dukke skriver:

Jeg er så heldlig at jeg går i skole og har sommerferie til torsdag SF'er skal jeg bare siden ned men det gør også ondt når det er længer tid af gangen. Men jeg har også en guldklump på 22 mdr som godt kan lide at hænge og jeg kan slet ikke bære ham mere.

Og tak for dit svar

Lyder som bækkenløsning. Har du talt med lægen om det?

Velbekomme

Anmeld

6. august 2012

dukke

Baagøe skriver:

Lyder som bækkenløsning. Har du talt med lægen om det?

Velbekomme

Nej han er på ferie til d 16

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

dukke skriver:

Nej han er på ferie til d 16

Jeg ville nok kontakte lægen efter ferien så

Anmeld

6. august 2012

dukke

Baagøe skriver:

Jeg ville nok kontakte lægen efter ferien så

Ja det vil jeg gøre

Anmeld

6. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg har ingen erfaring med bækkenløsning, men synes du skal få det undersøgt af en læge!

M.h.t. hårtab så har jeg altid oplevet det modsatte Mit hår bliver kraftigere, når jeg er gravid - for så at tabe aaalle de hår, jeg ikke har tabt, efter graviditeten... Men hormonerne påvirker os jo forskelligt

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

7. august 2012

Jemion

Jeg fik også ondt i bækkenet der omkring hvor du er nået til nu og det var starten på bækkenløsning men det nåéde ikke at udvikle sig mere fordi jeg satte aktivitets nivuaet ned, tror jeg ville gå til lægen som de andre skriver og med hensyn til hårtab blev jeg ultra tyndhåret da jeg blev gravid med miin søn men efter jeg er blevet færdig med at amme osv er mit hår blevet dejlig tykt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.