Vandmelon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2012

sabrina89

Puhhhh, har lige spist en kæmpe vandmelon (jeg kan bare ikke stoppe når den er skåret ud og ligger der og ser lækker ud )

Håber ikke at jeg skal op og tisse 100 gange i nat

Hvad kan du bare ikke stå for lige nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Pige2009

Har aldrig haft nogen tidsbegrænsede crawings, men har til gengæld en permanent og det er chokolade

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

sabrina89 skriver:

Puhhhh, har lige spist en kæmpe vandmelon (jeg kan bare ikke stoppe når den er skåret ud og ligger der og ser lækker ud )

Håber ikke at jeg skal op og tisse 100 gange i nat

Hvad kan du bare ikke stå for lige nu?

den rådhus tærte der står lige foran mig, og som jeg allerede har spist halvdelen af..

Anmeld

6. august 2012

sabrina89

Baagøe skriver:

Har aldrig haft nogen tidsbegrænsede crawings, men har til gengæld en permanent og det er chokolade

Chokolade står også på min farvoret liste men det havde vi "heldigvis" ikke i huset idag

Anmeld

6. august 2012

sabrina89

An&Jo skriver:

den rådhus tærte der står lige foran mig, og som jeg allerede har spist halvdelen af..

Tror min mund er fyldt ud med søde tænder og ikke kun en. Så her i huset er der sukkerfrit et stykke tid

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

sabrina89 skriver:

Tror min mund er fyldt ud med søde tænder og ikke kun en. Så her i huset er der sukkerfrit et stykke tid

jeg burde seriøst os have ladet den kage stå i butikken fremfor at tage den med hjem..

Anmeld

8. august 2012

Pige2009

sabrina89 skriver:

Chokolade står også på min farvoret liste men det havde vi "heldigvis" ikke i huset idag

Det har vi altid her

Anmeld

8. august 2012

MyLove E

Mozzarella:-):-) Uhm kan ikke få nok:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.