Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puhhhh, har lige spist en kæmpe vandmelon (jeg kan bare ikke stoppe når den er skåret ud og ligger der og ser lækker ud )
Håber ikke at jeg skal op og tisse 100 gange i nat
Hvad kan du bare ikke stå for lige nu?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har aldrig haft nogen tidsbegrænsede crawings, men har til gengæld en permanent og det er chokolade
sabrina89 skriver: Puhhhh, har lige spist en kæmpe vandmelon (jeg kan bare ikke stoppe når den er skåret ud og ligger der og ser lækker ud ) Håber ikke at jeg skal op og tisse 100 gange i nat Hvad kan du bare ikke stå for lige nu?
Baagøe skriver: Har aldrig haft nogen tidsbegrænsede crawings, men har til gengæld en permanent og det er chokolade
Chokolade står også på min farvoret liste men det havde vi "heldigvis" ikke i huset idag
An&Jo skriver: den rådhus tærte der står lige foran mig, og som jeg allerede har spist halvdelen af..
den rådhus tærte der står lige foran mig, og som jeg allerede har spist halvdelen af..
Tror min mund er fyldt ud med søde tænder og ikke kun en. Så her i huset er der sukkerfrit et stykke tid
sabrina89 skriver: Tror min mund er fyldt ud med søde tænder og ikke kun en. Så her i huset er der sukkerfrit et stykke tid
sabrina89 skriver: Chokolade står også på min farvoret liste men det havde vi "heldigvis" ikke i huset idag
Det har vi altid her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128