vægten ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Mum33

Ja kan I begynde at se det på vægten? Her er der vist en kombi af sommersul og baby  Har taget 4 kg på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Fine_007

Du er ik den eneste.. jeg har os taget et par kilo på efterhånden..

Må indrømme, at jeg glæder mig til at ligne en, der rent faktisk er gravid - og ikke bare en, der har spist lidt for mange burritos 

Anmeld

7. august 2012

Line_Olesen

Jeg har siden jeg fandt ud af at jeg var gravid tabt ca. 5 kg, så det er bestemt ikke positivt.

Jeg gør hvad jeg kan for at tage på men uden held.!

Min svigermor er sygeplejerske på fødeafdelingen i Herning og hun siger at det er helt normalt at have taget nogle kg på, på nuværende tidspunkt så tror det er et fint og sundt tegn at du har taget på

Har du nogle gode råd jeg måske kunne låne, for kan bare ikke tage noget på og man kan heller ikke se noget på min mave endnu, det er frustrende synes jeg

Anmeld

7. august 2012

Mum33

Fine_007 skriver:

Du er ik den eneste.. jeg har os taget et par kilo på efterhånden..

Må indrømme, at jeg glæder mig til at ligne en, der rent faktisk er gravid - og ikke bare en, der har spist lidt for mange burritos 

Lige præcist. Ser bare kvapset ud pt. Så glæder mig også til maven kommer mere tydeligt frem.

Anmeld

7. august 2012

LMX

Min vægt siger det samme... Jeg burde ikke tage en masse på da jeg er fedmeopereret i 2008...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.