Hvor køber man lidt større kondomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Sagen er den at vi er gået fra p-pillerne nu og skal til at bruge kondom, men min mand kan aldrig passe dem man køber i butikkerne, de strammer så meget at den næsten bliver helt rød og det er ubehageligt for ham.. Så hvor kan man få nogen der er større i det? end dem fra fx føtex hvor der bare står thin eller sådan noget.. findes de ikke i størrelser?

Jeg synes altså der er forskel på de "billige mærker" fra supermarkedet og til f.eks. plan fra apoteket Synes ik billig mærkerne kan give sig ligeså meget, og plan laver oz et lidt større kondom

Ellers har Matas oz nogle XXL som er gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

isamisa

King size i matas 

Anmeld

24. september 2012

MHB

Hvis du bor i nærheden af Aarhus er der Condomeriet i Jægergårdsgade mener jeg det er, der har de virkelig mange forskellige slags som man kan blande i en slikpose

Anmeld

24. september 2012

B&J

vi køber hos http://www.kondomland.dk/?gclid=CLeHj5b7zrICFe4vmAodDgsAUQ

vi bruger dem der hedder  mysize

de er i forskellige størrelser og også i de større ... vi kan nemlig heller ingen finde her omkring det er altså bare ikke sjovt

Anmeld

24. september 2012

Isabella_mor

og hvis du er fra københavn er der kondomeriet

Anmeld

24. september 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Sagen er den at vi er gået fra p-pillerne nu og skal til at bruge kondom, men min mand kan aldrig passe dem man køber i butikkerne, de strammer så meget at den næsten bliver helt rød og det er ubehageligt for ham.. Så hvor kan man få nogen der er større i det? end dem fra fx føtex hvor der bare står thin eller sådan noget.. findes de ikke i størrelser?

Nu ved jeg ikke hvor store du skal bruge men vi købte i matas. Der havde de nogle 54. De passede min mand når ingen af de gængse gjorde. Ellers søgte jeg bare på google efter kondomer

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

superbest, spar, apoteketm matas og i sex shops

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.