NF scanning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ja, som overskriften siger, så var jeg til scanning i dag. Og den lille spire har det godt derinde. Jeg fik jo først taget doubletesten i torsdags, så den havde de ikke svaret på - jeg vil få brev en af dagene med risikovurderingen. Men der var et næseben og nakkefolden var fin lille - så der var ikke noget ved scanningen, der skulle indikere, at der var noget galt - så nu må vi se

Jeg fik rykket min termin 8 dage frem i forhold til beregningen - jeg blev jo scannet for et par uger siden, hvor hun sagde 5 dage frem i forhold til beregningen - så den vokser stærkt Jeg får sikkert en kæmpe baby  Min termin hedder nu d 9/2.

Håber det går godt med jer derude?!

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Sunsmile

Dejligt at høre det er gået godt til skanningen, håber også at svaret på doubletesten er positiv.

Det må jeg nok sige, ja den lille spire er vokset hurtigt til en lille baby

Anmeld

6. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Sunsmile skriver:

Dejligt at høre det er gået godt til skanningen, håber også at svaret på doubletesten er positiv.

Det må jeg nok sige, ja den lille spire er vokset hurtigt til en lille baby

Tak søde Jeg skulle faktisk lige til at skrive en besked til dig, men du har for hurtig

/ Taco78 

Anmeld

6. august 2012

Sunsmile

Ja jeg er bare helt vildt hurtig

Anmeld

6. august 2012

M&N

ihh hvor dejligt stort tillykke !

Lidt surt at man skal vente på svaret på bp men jeg er sikker på alt er som det skal være .. !! 

Jeg fik også taget min bp i torsdags og nu går jeg bare og venter på d 17 aug til NF, 

og her imorgen skal jeg have ringet til lægen og få tid til vandrejournal/læge besøg .. Det skal jo helst ske inden NF, ellers går alt skønt her 

Anmeld

6. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
BabyWish2012 <3 skriver:

ihh hvor dejligt stort tillykke !

Lidt surt at man skal vente på svaret på bp men jeg er sikker på alt er som det skal være .. !! 

Jeg fik også taget min bp i torsdags og nu går jeg bare og venter på d 17 aug til NF, 

og her imorgen skal jeg have ringet til lægen og få tid til vandrejournal/læge besøg .. Det skal jo helst ske inden NF, ellers går alt skønt her 

Tak

Så er det bare at væbne sig med tålmodighed til d 17. det bliver spændende og ja, du må hellere få lavet den vandrejournal inden

Knus

/ Taco78 

Anmeld

7. august 2012

Fine_007

Tillykke! 

Det er altid dejligt med positive nf oplevelser 

Specielt når man er begyndt at ryste i bukserne ved tanken om sin egen! 

Anmeld

7. august 2012

LMX

Dejligt at læse at det gik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.