Forbrænde kalorier spørgsmål ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2012

annec

Hvilken sport forbrænder man flest kalorier ved? Det skal være en sport man må dyrke selvom man er gravid :-) 

Hvad er bedst, rulleskøjter eller løb? Andet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Ina33

annec skriver:

Hvilken sport forbrænder man flest kalorier ved? Det skal være en sport man må dyrke selvom man er gravid :-) 

Zumba

Altså sportsgrne hvor du får pulsen op og bruger så mange muskler på samme tid som muligt. Du forbrænder også rigtig mange kalorier ved løb...

Anmeld

6. august 2012

KarinaA

det kommer an på hvor langt man er  

efter 3. måned skal man passe meget på ikke at træne mavemusklerne for meget, da man resikere at de aldrig kommer på plads efter de er rykket ud på siden af maven ifb. med en graviditet, og det ser RIGTIG træls ud.. 

men vil anbefale et motioncenter, eller at købe en crosstrainer og så have den derhjemme den er super god .. og jg tabte en del i min sidste graviditet ved hjælp af sådan en  

Anmeld

7. august 2012

annec

KarinaA skriver:

det kommer an på hvor langt man er  

efter 3. måned skal man passe meget på ikke at træne mavemusklerne for meget, da man resikere at de aldrig kommer på plads efter de er rykket ud på siden af maven ifb. med en graviditet, og det ser RIGTIG træls ud.. 

men vil anbefale et motioncenter, eller at købe en crosstrainer og så have den derhjemme den er super god .. og jg tabte en del i min sidste graviditet ved hjælp af sådan en  

Så løb eller rulleskøjter er ikke godt? 

Anmeld

7. august 2012

annec

Ina33 skriver:

Zumba

Altså sportsgrne hvor du får pulsen op og bruger så mange muskler på samme tid som muligt. Du forbrænder også rigtig mange kalorier ved løb...

Har zimba på dvd, vil jeg da prøve :-)

Anmeld

7. august 2012

Holbæktrunten

annec skriver:

Jeg har en semi-prof stepper herhjemme - i går forbrændte jeg 800 kcal på en time iflg pulsuret - må siges at være temmelig godt
Min puls lå konstant ml 167 og 175

Jo hårdere træning (jo højere puls) - jo flere kalorier forbrænder man

Anmeld

7. august 2012

annec

Holbæktrunten skriver:

Jeg har en semi-prof stepper herhjemme - i går forbrændte jeg 800 kcal på en time iflg pulsuret - må siges at være temmelig godt
Min puls lå konstant ml 167 og 175

Jo hårdere træning (jo højere puls) - jo flere kalorier forbrænder man

Hvad med når man er gravid? Må man så godt dyrke hård træning?

Anmeld

7. august 2012

KarinaA

annec skriver:

Så løb eller rulleskøjter er ikke godt? 

jeg løb rigtig meget i starten af min første graviditet, det mente lægerne var grnden til at jeg døjede med bækkenløsning og svære smerter i siden i resten af graviditeten, så det kan ike anbefales med løb 

i denne graviditet bruger jeg en crosstrainer da den er midre hård ved bækken, hofter, og knæ.. og oveni det er det super effektivt. men forbrænder mere end ved løb 

Anmeld

7. august 2012

Holbæktrunten

annec skriver:

Hvad med når man er gravid? Må man så godt dyrke hård træning?

Decideret hård træning, tror jeg ikke... Men almindelig fitness tror jeg gerne man må - spørg evt din JM eller læge

Anmeld

13. august 2012

Miss-86

annec skriver:

Crosstraineren er rigtig god, jeg forbrænder 200 kalorier på 15 minutter.. Og det gode er jo, at man kan tage helt i sit eget tempo

Det er da helt klart en maskine jeg fortsat vil bruge den dag jeg selv bliver gravid ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.