Andre uden symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2012

Anonym trådstarter

Er jeg den eneste der ikke har nogen symptomer?? Er 5+4 (mindst) og kan ikke mærke en skid Sjælden gang imellem menssmerter (ligamentsmerter), men ellers ikke. Tisser ofte, men tror faktisk jeg har blærebetændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar, eller! Hahaha. Nå, men jeg er begyndt at kaste op, så symptomerne er her nu

Anmeld

10. august 2012

Anonym

Mine symptomer kommer meget on and off - det ene øjeblik har jeg det hele: kvalme, ømme bryster, ligamentsmerter, forpustethed, svimmelhed og "pletter for øjnene" (to sidste primært, hvis jeg rejser mig eller har stået for længe), og næste øjeblik har jeg ingen!

Tror det er meget almindeligt med et svingende symptombillede.. Selvom jeg til tider føler, at jeg er "mest" gravid (og tryg i at den virkelig ER god nok), når jeg har mange symptomer.. 

- Og "tillykke" med kvalmen  

/aNoNyM, som i dag er 6+6

Anmeld

11. august 2012

Anonym

Har en del let kvalme og ellers er jeg bare træt men jeg havde heller ikke de store symptomer så tidligt i den sidste graviditet

Anmeld

12. august 2012

Anonym

Anonym skriver:

Er jeg den eneste der ikke har nogen symptomer?? Er 5+4 (mindst) og kan ikke mærke en skid Sjælden gang imellem menssmerter (ligamentsmerter), men ellers ikke. Tisser ofte, men tror faktisk jeg har blærebetændelse

Jeg er nu gravid for anden gang og det eneste jeg mærker er, mine brystvorter gør virkelig NAS ellers ingen kvalme, ømme bryster eller andet første gang jeg var gravid, hadet jeg det hele, men ikke denne gang, føler mig ikke helt gravid..

Anmeld

13. august 2012

Anonym

Jeg havde symptomer indtil 5+0 og nu er der ingen ting udover ømme bryster. 

Men trøster mig med en positiv test i går aftes (er bange for abort) og at min forkølelse overskygger det hele

Anmeld

30. august 2012

Snehund

Jeg har stort set ingen symtomer (5+5), en lille smule niv i underlivet og en anelse brystsmerter (men nærmest mindre end før jeg testede positiv).

Er også nervøs for abort, da jeg mistede sidste sommer - og det var et ret kompliceret forløb. Men tester klar positivt - også om eftermiddagen og om aftenen og hos lægen i dag. S den er vist god nok

Har fået at vide, at man "bør" være glad og takennemlig for at det er så smertefrit mht symptomerne - men kender godt det med at det er lidt svært. Man blir jo lidt bekymret - kan det virkelig passe, at jeg er gravid?!

Tror og håber på det bedste

Anmeld

5. september 2012

Anonym

Hejsa

I min sidte graviditet havde jeg faktisk ikke nogle symptomer på graviditeten til jeg var halvejs.

Denne gang er jeg tilgengæld hårdt ramt af kvalme og træthed, så jeg ser frem til at komme ud af første trimester hvor jeg håber at det gårover igen!!!

Mynona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.