Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kagen bestod af chokoladekage, hindbærmousse og tobleronecreme. Pyntet med fondant.
Må indrømme at jeg var en anelse (læs: ekstremt) træt da jeg lagde fondanten på så det blev ikke så pænt, men den blev "taget godt imod"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den fin!!
Hvor har du købt jeres kagefigur?
Wow hvor er den flot. !! Det har du da klaret super godt!
Hvad er der i poserne? Og hvad er figuren lavet af? Det ser bare super godt ud sammen!
Tillykke med brylluppet
Bertemor skriver: Hvor er den fin!! Hvor har du købt jeres kagefigur?
Tak Figuren er keramik og købt i Kvickly
Flot, flot
Hvor er den fin kan godt lide det sort,hvide og røde sammen, enkelt og flot.
Nu er jeg af natur nysgerrig, så er nødt til at spørge dig om, hvad der er i de små sorte poser
Og stort tillykke med dagen
Omsorgsgiver skriver: Flot, flot
Tak
Dot D skriver: Hvor er den fin kan godt lide det sort,hvide og røde sammen, enkelt og flot. Nu er jeg af natur nysgerrig, så er nødt til at spørge dig om, hvad der er i de små sorte poser Og stort tillykke med dagen
Tak Der er ris i de små poser. Folk var ikke inviteret til bryllup men sommerfest, så tænkte at de da skulle have en chance for at kaste med ris
Nettemor skriver: Wow hvor er den flot. !! Det har du da klaret super godt! Hvad er der i poserne? Og hvad er figuren lavet af? Det ser bare super godt ud sammen! Tillykke med brylluppet
Tak Der er ris i poserne Figuren er af keramik
merichs skriver: Tak Der er ris i poserne Figuren er af keramik
Det ser da bare super godt ud!!! Får vi også et billed af brudeparret?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128