hvad er dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2012

debbie19

Jeg har fået taget blodprøve idag og nu er der pluslig kommet dette. får tit taget blodprøve og har aldrig oplevet det før. tror hun ramte lidt forkert idag da det gjorde lidt ondt(plejre ikke at mærke det) kan se der også er ved at komme et lille blå mærke.men de røde prikker hvad er det? det er ikke blodikke noget jeg farer op af men bare nyskerig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Dot D

Sådan X 10 - 20 ser mine arme ud, når jeg har fået taget blodprøver. Jeg kan ikke så godt "tåle" det plaster, de sætter over vattet. De røde prikker/plamager kommer, når jeg tager plastret af eller lidt efter

Anmeld

6. august 2012

Louisepigen

min mor siger det en bold ind samling( staves)

Anmeld

6. august 2012

XXSS

Det ligner helt klart en blodansamling og det gør som regel "lidt" ondt når de stikker forkert, hende her har tydeligvis ikke været så god til det...

Anmeld

6. august 2012

Mutti2B

Det røde ligner en blodansamling fra plasteret. Det har jeg også haft nogle gange.

Anmeld

6. august 2012

Dot D

Det er blodansamlinger, men de kan sagtens være kommet, da du trak plastret af, det behøver absolut ikke være pga hende, der stak.

Det er de blodansamlinger, jeg får af plastret, når jeg fjerner det, det sidder "for fast" hvis man kan forklare det sådan

Anmeld

6. august 2012

debbie19

okay,jeg får næsten altid blå mærker. skal tappes i næste uge. bliver tappet en halv liter der skal smides ud da jeg har en meget meget sjælen leversygdom. den kan ikke behandles men holdes lidt i snor ved at tappe blod. så kroppen danner noget frisk og min arm er altid meget blå og øm dagene efter  engang troed min læge kæresten havde haft fat i mig(kunne han aldrig drømme om ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.