Scanning. Yaaay! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

M&N

Mariekiksen skriver:

Det fantastisk!  Tusind tak. 

Held og lykke til dig med din bebs! 

Mange tusind tak.. Nu går jeg ind i uge 12 imorgen.. Glæder mig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Mariekiksen

BabyWish2012 <3 skriver:

Mange tusind tak.. Nu går jeg ind i uge 12 imorgen.. Glæder mig.. 

Kan jeg godt forstå. De første 12 uger sys jeg gik sååå langsomt.. 

Anmeld

6. august 2012

M&N

Mariekiksen skriver:

Kan jeg godt forstå. De første 12 uger sys jeg gik sååå langsomt.. 

Jeg synes faktisk det er gået hurtigt på trods af jeg har ligget meget i sofaen og døjet med meget kvalme og  opkast.

Synes det var igår jeg var til terminsscanning og der var jeg 9+1  Nu er jeg allerede 10+6.. 

Jeg tror det er en sund og rask sej bebse der gror sig inde i maven denne gang .. Det krydser vi for herhjemme 

Anmeld

6. august 2012

Tøs85

Nej, så kan der ikke ske noget ved scanningerne, når du skal til en så ofte. Tak, er sikker på der ikke er noget i vejen..

Jeg er i 22. uge og har lige været til MD scanningen, men regner også med at hjertescanningen er den sidste scanning.
De sagde godt på sygehuset at de satte en hel time af til det, synes det er helt vildt at bruge en time på at kigge på bebses hjerte, men det er jo dejligt at de går i dybden med det.

Min kæreste har ikke haft nogle problemer med hjertet siden han blev opereret, men han skal til tjek på rigshospitalet hver 2. år for at tjekke op på det.

Held og lykke med resten af graviditeten

Anmeld

6. august 2012

Mariekiksen

Tøs85 skriver:

Nej, så kan der ikke ske noget ved scanningerne, når du skal til en så ofte. Tak, er sikker på der ikke er noget i vejen..

Jeg er i 22. uge og har lige været til MD scanningen, men regner også med at hjertescanningen er den sidste scanning.
De sagde godt på sygehuset at de satte en hel time af til det, synes det er helt vildt at bruge en time på at kigge på bebses hjerte, men det er jo dejligt at de går i dybden med det.

Min kæreste har ikke haft nogle problemer med hjertet siden han blev opereret, men han skal til tjek på rigshospitalet hver 2. år for at tjekke op på det.

Held og lykke med resten af graviditeten

Dejligt. Tillykke med en god MD scanning! 

Sjovt jeres hjertescanning ligger senere end vores vi lig har haft her i dag. Åbenbart forskelligt fra sygehus til sygehus 

Dejligt for din kæreste, bare det var mig.

Tak og i lige måde da! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.