cake pops...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. august 2012

aya-zia

er der nogle der ved om man kan lave cake pops UDEN ost??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Dot D

aya-zia skriver:

er der nogle der ved om man kan lave cake pops UDEN ost??

Det kan du sagtens

Jeg lavede nogle af chokoladekagerester blandet med chokoladesmørcreme, og det var et hit

Anmeld

6. august 2012

aya-zia

Dot D skriver:

Det kan du sagtens

Jeg lavede nogle af chokoladekagerester blandet med chokoladesmørcreme, og det var et hit

åhhhh det ved jeg slet ik om jeg kan finde ud af...

er ik så god til alt det der bagning

Anmeld

6. august 2012

Dot D

aya-zia skriver:

åhhhh det ved jeg slet ik om jeg kan finde ud af...

er ik så god til alt det der bagning

Hmmm, hvad havde du så tænkt dig at lave det af?

Altså du kan jo godt bruge "købekage" som du smuldre, så kan du feks blande det med nutella, bare til det lige hænger sammen, det må endelig ikke blive for fedtet, så er det ikke til at forme og styre

Anmeld

6. august 2012

aya-zia

Dot D skriver:

Hmmm, hvad havde du så tænkt dig at lave det af?

Altså du kan jo godt bruge "købekage" som du smuldre, så kan du feks blande det med nutella, bare til det lige hænger sammen, det må endelig ikke blive for fedtet, så er det ikke til at forme og styre

jeg havde godt nok tænkt mig og bage en kage selv... men havde også tænkt om man kunne bruge nutella...

men var ikke sikker på man kunne

Anmeld

6. august 2012

Dot D

aya-zia skriver:

jeg havde godt nok tænkt mig og bage en kage selv... men havde også tænkt om man kunne bruge nutella...

men var ikke sikker på man kunne

Der skal bare være noget gradt til at klistre det hele sammen, så jeg tror sagtens nutella kan gå. Har ikke selv prøvet med ren nutella, men kan ikke se hvorfor ikke.

Må jeg spørge, hvorfor det ikke må være med ost? Man kan nemlig overhovedet ikke smage flødeosten deri

Anmeld

6. august 2012

aya-zia

Dot D skriver:

Der skal bare være noget gradt til at klistre det hele sammen, så jeg tror sagtens nutella kan gå. Har ikke selv prøvet med ren nutella, men kan ikke se hvorfor ikke.

Må jeg spørge, hvorfor det ikke må være med ost? Man kan nemlig overhovedet ikke smage flødeosten deri

vi har noget med ost.... kald det en tvangstanke... men hvis en af os ved der er ost i noget så kan vi VIRKELIG ik spise det uden vi er ved og

tror jeg vil prøve med nutella

Anmeld

6. august 2012

Dot D

aya-zia skriver:

vi har noget med ost.... kald det en tvangstanke... men hvis en af os ved der er ost i noget så kan vi VIRKELIG ik spise det uden vi er ved og

tror jeg vil prøve med nutella

Hi hi, sådan er min mand også, han haaaaaaaaaaaaaaader ost, men han spiser gerne mine cake-pops også efter han har fået at vide, at der er ost i de smagte for godt til at lade være

Anmeld

6. august 2012

aya-zia

Dot D skriver:

Hi hi, sådan er min mand også, han haaaaaaaaaaaaaaader ost, men han spiser gerne mine cake-pops også efter han har fået at vide, at der er ost i de smagte for godt til at lade være

hehe ville ønske jeg kunne sådan noget eller mine piger kunne... men det er total umuligt... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.