Så var vi til MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Lullaby

og den gik supergodt. Hun sparkede derud af og ville slet ikke ligge stille. Jeg fik en forklaring på hvorfor jeg kun mærkede hende i venstre side og det er fordi min moderkage ligger i højre så hun skal virkelig sparke igennem for at kunne sparke så jeg kan mærke hende. Sjovt at se hun både suttede på tommelfinger og hikkede imens vi scannede. Tænk at man kan elske en så højt når man slet ikke har mødt hende endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Misser1989

Tillykke med en god MD..

Har selv været afsted i dag, og hold op hvor sker der bare meget med de små pus!

Fik du afvide hvad din baby ca. vejede? Her blev han målt til 374 gram

Anmeld

6. august 2012

Lullaby

Misser1989 skriver:

Tillykke med en god MD..

Har selv været afsted i dag, og hold op hvor sker der bare meget med de små pus!

Fik du afvide hvad din baby ca. vejede? Her blev han målt til 374 gram

Nej jeg spurgte ikke  Men hun er gennemsnitlig i alting så mon ikke også at vægten er det

Anmeld

6. august 2012

Camilla30

Tillykke med en veloverstået MD! - Hvor dejligt at nå endnu et skridt på vejen Jeg har også netop været til MD, vild fed oplevelse og fascinerende indblik man får i den lille babys verden!

Synes dog der fortsat er længe til december og overvejer en 3D scanning i efteråret, så vi kan få et gensyn med den lille prinsesse, inden hun kommer ud til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.