Lille Københavner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Anonym trådstarter

Var til drop-in terminsscanning hos Lille Københavner idag. En blandet oplevelse må man da vidst sige. Blev først scannet af Vibeke og hun kunne ikke finde noget. Så kom den anden jordemoder ind (kan ikke huske hvad hun hedder) og prøvede også, men måtte give op. 

De var rigtig venlige og hele oplevelsen var super god, dog med det i mente, at jeg blev rigtig bange efter scanningen. Stod nede på gaden og tudede bagefter. 

Nu skal jeg så på Hvidovre og scannes indvendigt på onsdag. Håber virkelig at de finder liv!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Var til drop-in terminsscanning hos Lille Københavner idag. En blandet oplevelse må man da vidst sige. Blev først scannet af Vibeke og hun kunne ikke finde noget. Så kom den anden jordemoder ind (kan ikke huske hvad hun hedder) og prøvede også, men måtte give op. 

De var rigtig venlige og hele oplevelsen var super god, dog med det i mente, at jeg blev rigtig bange efter scanningen. Stod nede på gaden og tudede bagefter. 

Nu skal jeg så på Hvidovre og scannes indvendigt på onsdag. Håber virkelig at de finder liv!  

Hvor langt skulle du være henne? Man kan vist først se liv udvendigt når man er omkring 6 uger henne. Altså om der er hjerteblink..

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Hvor langt skulle du være henne? Man kan vist først se liv udvendigt når man er omkring 6 uger henne. Altså om der er hjerteblink..

Min læge mener jeg er mellem 8 og 10 uger henne.

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Hvor langt er du da henne???

Anmeld

6. august 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Men hvis nu han/hun tager fejl og du reelt kun er 6 så er der da håb endnu. Jeg skulle have været 8 uger henne da jeg tog første scanning derinde men var kun 5 så vi så en meget tom livmoder

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Min læge mente også jeg var længere henne. Jeg var til Drop-inn hos LilleKbh'er og der kunne man se der var en graviditet igang men jeg var ikke særlig langt henne. Jeg fik svaret: Enten er det en graviditet der wr gået til tidligt eller også er du ikke så langt henne. Dvs.jeg var omkring 5 uger henne her. Og man kunne ikke se hjerteblink.

Jeg er uge 35 på torsdag... så her var den altså god nok

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Min læge mente også jeg var længere henne. Jeg var til Drop-inn hos LilleKbh'er og der kunne man se der var en graviditet igang men jeg var ikke særlig langt henne. Jeg fik svaret: Enten er det en graviditet der wr gået til tidligt eller også er du ikke så langt henne. Dvs.jeg var omkring 5 uger henne her. Og man kunne ikke se hjerteblink.

Jeg er uge 35 på torsdag... så her var den altså god nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.