Til Eva og andre der ved noget om forsikringer - ang. tanden ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

Pia.

kom lige til at tænke på .... at få lavet sådan en tand kan da ikke være helt billigt ?? kan min fritids og ulykkesforsikring mon dække den... (?)

det er godt nok et par uger siden, men jeg ramte med min kind (mener dog ikke mine tænder ramte) en sving dør for et par uger siden - var vist ikke helt "appelsinfri" - men kunne jeg havde slået tanden der ? og kan jeg evt. melde det til min forsikring ???

tænkte du/I måske vidste det ?

(H) - fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Honningblomst

Jeg ville da prøve det...de kan jo kun sige nej..der er nok også meget forskel på hvordan du er forsikret.
Men ring da og høre...jeg fik jo 3000kr for min gamle klapvogn, fra forsikringen..:)

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

hvordan det ??? fortæl fortæl.....

min far fik under en brand (du ved hans arbejde) flækket en tand og det kostede sgu 5600 før han var færdig hos tandlægen..... men den "åd" forsikringen selvfølgelig igennem hans arbejde.... men jeg frygter da bare lidt for min lille bitte pengepung.. for laves det skal det lige meget hvad og kunne jeg nu få betalt det igennem forsikringen ville det jo være super... ;)

(H)

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

Er du medlem af Danamrk,for så æder de jo en god del.

Ang. min klapvogn, så blev der brændt to bitte huller i kalechen til sank hans og jeg ringede til min forsikring som så sendte en check...se det var bare service..
Solgte så klapvognen for 500kr og købte en ny.;o)

Anmeld

11. marts 2008

Luise Andreassen

Hej eva... må man spørge hvilket forsikrings selskab du har?, dejligt at høre at der findes forsikringsselskaber, der bare udbetaler penge uden alt for meget fnidder.:)

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

Er du medlem af Danamrk,for så æder de jo en god del.

Ang. min klapvogn, så blev der brændt to bitte huller i kalechen til sank hans og jeg ringede til min forsikring som så sendte en check...se det var bare service..
Solgte så klapvognen for 500kr og købte en ny.;o)

ej det var da super...

vores er ellers også rigtige gode... Mikkel havde en veninde på besøg og Balder blev lidt for sulten og åd hendes splinter nye vinderstøvler med pris i bunden *S* til 800 kr. jeg ringede også bare og 2 dage efter var der indsat 800 kr på min konto, de skulle intet se... - det må man også sige var service... - vi har alm. brand hvem har du Eva ?

Knus...

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

Luise Andreassen skriver:

Hej eva... må man spørge hvilket forsikrings selskab du har?, dejligt at høre at der findes forsikringsselskaber, der bare udbetaler penge uden alt for meget fnidder.:)

Åh ja, hvad er det så det hedder?? Så fandt jeg det...GF forsikring...jeg har endda min store alt for dyre bil forsikret der og jeg giver som nystartet 3800kr med dansk autuhjælp og kasko, det kunne jeg ikke finde billigere dengang.
Så jeg kan varmt anbefale det selskab.
(H)

Anmeld

11. marts 2008

StineL

Hej Pia
Hvis du har tandskadedækning på din forsikring, så kan du måske godt få det dækket af din ulykkesforsikring. Jeg syntes bestemt, det er værd at anmelde det:-)
Hilsen Stine

Anmeld

11. marts 2008

Pia.

StineL skriver:

Hej Pia
Hvis du har tandskadedækning på din forsikring, så kan du måske godt få det dækket af din ulykkesforsikring. Jeg syntes bestemt, det er værd at anmelde det:-)
Hilsen Stine

må lige undersøge det hele når manden kommer hjem om lidt, han ved lidt mere om forsikringerne end jeg gør...
(H) - tak for svar...

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

Hej søde...
Hvordan går det med tanden og fik du styr på det forsikrings-noget...har tænkt på dig i dag.
Stort (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.