14 dages jogsøgning med coach

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Stumpen

det var hvad jeg fik brev om i dag.. Med start den 19. maj og afslutning den 4.juni.. Så jeg greb knoglen og spurgte om jeg virkelig skulle deltage, når jeg nu skal af på barsel den 29. maj og jeg slap Håber dælme at ham på jobenter har afmeldt mig på en måde der gør at jeg ikke mister min dagpengeret...

Var der en anden grund end graviditet til at jeg ikke har fået et arbejde ville jeg nok også være mere opstemt for kursuset, for enten at finde ud hvad jeg gør glt ved evt. samtaler eller simpelthen lærer at sælge mig selv, men når jeg nu ikke ved om folk ville ansætte mig eller ej, så synes jeg det er spild af tid..

Nu vil jeg gå ud og male

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

3rollinger

Hej Anja

Men kan du ikke bruge det du laerer naar du skal ud og finde arbejde efter barsel? Det lyder da som et interessant kursus.

Knus
st

Anmeld

12. maj 2009

Stumpen

Jo det kunne jeg sikkert godt, men tror bare ikke at jeg mentalt vil få så meget ud af at troppe op på nuværende tidspunkt, men håber på at de har et lignende kursus når min barsel er ovre og jeg ikke finder noget arbejde..

Anmeld

12. maj 2009

st

Lyder ellers spændende. Men kan godt se at det er lidt formålsløst i din situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.