Tipoldemor :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Stéphanie

Xanders tipoldemor er i dag bortgået ved døden, han forstår selvfølgelig ingenting, men det tager godt nok lidt hårdt på mig (det er så godt nok mandens oldemor, men stadig)

Vi har længe vidst at det ville gå den vej snart, men det er nu stadig alligevel ikke særlig sjovt

Nu er der så ikke længere nogen tipolder i familien, men til gengæld har han stadig 4 oldeforældre der heldigvis er her længe endnu

Ville ikke så meget med dette indlæg, havde bare lige brug for lidt luft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Loa

Øv det er altid trist når nogle går bort......

Men tænk på hvor heldige i har været i stedet...
Jeg mistede den sidste af mine bedste forældre da jeg var 12

Så at i stadig har så mange tilbage, er virkelig noget at være taknemmlig for....

Men det ændre selvfølgelig ikke på det savn i får til den mistede tipoldemor....

Anmeld

6. august 2012

livhemdrup

Stéphanie skriver:

Xanders tipoldemor er i dag bortgået ved døden, han forstår selvfølgelig ingenting, men det tager godt nok lidt hårdt på mig (det er så godt nok mandens oldemor, men stadig)

Vi har længe vidst at det ville gå den vej snart, men det er nu stadig alligevel ikke særlig sjovt

Nu er der så ikke længere nogen tipolder i familien, men til gengæld har han stadig 4 oldeforældre der heldigvis er her længe endnu

kondolerer.

Det er aldrig sjovt at miste.

Men trods alt kan i glæde jer over der stadig er en del familie han kan få glæde af.

Anmeld

6. august 2012

Stéphanie

Loa skriver:

Øv det er altid trist når nogle går bort......

Men tænk på hvor heldige i har været i stedet...
Jeg mistede den sidste af mine bedste forældre da jeg var 12

Så at i stadig har så mange tilbage, er virkelig noget at være taknemmlig for....

Men det ændre selvfølgelig ikke på det savn i får til den mistede tipoldemor....

Vi føler os også meget heldige, og ved også godt at det ikke er mange der har så mange bedsteforældre tilbage, men som du selv siger, så er det ikke noget stor trøst i dag

Anmeld

6. august 2012

Stéphanie

livhemdrup skriver:

kondolerer.

Det er aldrig sjovt at miste.

Men trods alt kan i glæde jer over der stadig er en del familie han kan få glæde af.

Mange tak!

Nej det er bestemt ikke særlig sjovt

Det er vi også rigtig glade for, men det er ikke så stor en trøst lige i dag, men det skal nok komme

Anmeld

6. august 2012

Maja_4000

Det gør mig ondt at høre 

Caroline har en tipoldemor , og man kan godt mærke at hun er ved at være gammel ! .. Men jeg håber inderligt at hun lever så længe , at Caroline kommer til at kunne huske hende

Anmeld

6. august 2012

Stéphanie

Maja_4000 skriver:

Det gør mig ondt at høre 

Caroline har en tipoldemor , og man kan godt mærke at hun er ved at være gammel ! .. Men jeg håber inderligt at hun lever så længe , at Caroline kommer til at kunne huske hende

Tak

Det kan jeg godt forstå, jeg havde virkelig også et ønske om at Xander bare kunne nå at lære hende lidt mere at kende.

Håber i har tipoldemor et godt stykke tid endnu

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Stéphanie skriver:

Kondolerer

Imponerende med så mange older

Anmeld

6. august 2012

Stéphanie

Baagøe skriver:

Kondolerer

Imponerende med så mange older

Tak

Det er vi også rigtig rigtig glade for

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Stéphanie skriver:

Tak

Det er vi også rigtig rigtig glade for

Skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.