Graviditet og svamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

Anonym trådstarter

babypudder skriver:

kan du ikk ringe til lægen nu?

ellers så vent til efter kl. 16 og ring så til vagtlægen og sig at du mistænker at du har svamp og er gravid i uge .. og spørg om ikk de kan hjælpe med noget medicin da du har så meget kløe at du ikk kan få sovet i nat pga det.

så burde de være behjælpelige.

jeg stoler ikke på vagtlæger . De har en gang i dene graviditet sagt jeg havde bækkensmerter og ikke blærebetændelse. Jeg kommer derop efter en lang diskussion med vagtlægen fordi jeg sagde jeg havde så ondt når jeg gik jeg ikke ville kunne holde til det weekenden over. Jeg kommer derop og har en bragende blærebetændelse... det er 1 uge siden. og han giver mig pencillin jeg ikke må tage når jeg er gravid! .. så sluger lige 6 piller af dem og skal ned på apoteket og henter dem,.. hvor apoteker damen siger jeg slet ikke må spise de piller når jeg er gravid.. 

så... Tror jeg må vente til imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

babypudder

Anonym skriver:

jeg stoler ikke på vagtlæger . De har en gang i dene graviditet sagt jeg havde bækkensmerter og ikke blærebetændelse. Jeg kommer derop efter en lang diskussion med vagtlægen fordi jeg sagde jeg havde så ondt når jeg gik jeg ikke ville kunne holde til det weekenden over. Jeg kommer derop og har en bragende blærebetændelse... det er 1 uge siden. og han giver mig pencillin jeg ikke må tage når jeg er gravid! .. så sluger lige 6 piller af dem og skal ned på apoteket og henter dem,.. hvor apoteker damen siger jeg slet ikke må spise de piller når jeg er gravid.. 

så... Tror jeg må vente til imorgen..

okay så har du dæleme været uheldig jeg har også haft blærebetændelse 2 gange denne gang og der var der ikk noget med at jeg ikk måtte tage pillerne.

men okay det er dig selv der kan vurdere om du kan vente til i morgen.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

babypudder skriver:

okay så har du dæleme været uheldig jeg har også haft blærebetændelse 2 gange denne gang og der var der ikk noget med at jeg ikk måtte tage pillerne.

men okay det er dig selv der kan vurdere om du kan vente til i morgen.

Ja det var lidt af en tur .. ... Ja det var rigtig frustrerende ... Men tak for svar 

Det var også 2 gang jeg har haft blærebetændelse denne gang... er lige stoppet med penicillinen tænker lidt om den kan have givet mig svamp..

Anmeld

6. august 2012

babypudder

Anonym skriver:

Ja det var lidt af en tur .. ... Ja det var rigtig frustrerende ... Men tak for svar 

Det var også 2 gang jeg har haft blærebetændelse denne gang... er lige stoppet med penicillinen tænker lidt om den kan have givet mig svamp..

jeg tror ikk det er penicilinen der har givet dig svamp det kommer af bakterier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.