Skal Tyrkiet med i EU??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal Tyrkiet med i EU

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

602 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2009

Honningblomst

Og skal vi stemme om det i Danmark? Hvad synes I og hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Uden på nogen måder at være fortaler for Anders Fogh (     ) så synes jeg at det Tyrkiet gjorde da manden var emne til NATO generalsekretær-posten viste at Tyrkiet stadig er under så stærk indflydelse af den arabiske verden at jeg tror det kunne blive virkelig problematisk at samarbejde med dem omkring ting som er bedst for EU.

Jeg tror Tyrkiet har en del mere at vinde ved et EU-medlemsskab end de har at bidrage med, og hvis de så samtidig er under den stærke indflydelse fra de arabiske lande kunne jeg godt forestille mig at deres interesser ikke udelukkende går i retning af at styrke et europæisk samarbejde, men også at styrke de arabiske landes position i forhold til europa - hvilket ikke er formålet med EU (og det er det modsatte selvfølgelig heller ikke)...

Jeg synes ikke nødvendigvis der skal stemmes om det - men det er måske fordi jeg ikke umiddelbart kan se hvad det skulle gavne at vi siger enten ja eller nej - bliver beslutningen ikke alligevel taget nede i Bruxelles?

Men igen - jeg er ikke superkyndig ud i international politik

Anmeld

12. maj 2009

Mor.sander

Jeg har svaret, Nej, ikke som det er nu..

De er stadigvæk under alt for stor indflydelse muslimske verden, man skal være klar til at acceptere forandring og det er de absolut ikke.

Anmeld

12. maj 2009

malou

Nej.... helst ikke!!!

Anmeld

12. maj 2009

Heidi.

Eva skriver:

Hva syntes du?

Anmeld

12. maj 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Hva syntes du?

Jeg har ikke så meget forstand på det...men jeg er typen der ikke siger ja til noget jeg ikke kender nok til og som jeg er utryg ved...så jeg ville klart sige nej lige nu.
Knus..

Anmeld

12. maj 2009

DK

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes, da jeg ikke 100% kender alt til de følger der vil være ved både et ja og et nej.
Derfor synes jeg også helt sikkert at det er de folkevalgte politikkere der skal afgøre det. Og ikke os "almindelige" mennesker der ikke ved en pind om hvad det handler om, mig selv inklusiv.

Anmeld

12. maj 2009

A.

Mor.sander skriver:

Jeg har svaret, Nej, ikke som det er nu..

De er stadigvæk under alt for stor indflydelse muslimske verden, man skal være klar til at acceptere forandring og det er de absolut ikke.

hop

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

DK skriver:

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes, da jeg ikke 100% kender alt til de følger der vil være ved både et ja og et nej.
Derfor synes jeg også helt sikkert at det er de folkevalgte politikkere der skal afgøre det. Og ikke os "almindelige" mennesker der ikke ved en pind om hvad det handler om, mig selv inklusiv.

Helt enig.

Anmeld

13. maj 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Helt enig.

jep jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.