Tuder over alt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Rikke mor

Er det bare mig, men kæresten er taget af sted på en 4 dags-tur, og har sidder jeg og tuder..

Jeg giver udelukkende homonerne skylden, og det må gerne stoppe nu, fordi kan knap nok se en sød reklame uden tårerne triller ned af kinderne! 

Jeg er knap 5 + 1 henne, men det er da ufattelig tideligt at jeg blir så følsom! 

Er der andre der har erfaringer med dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

MorDk

Sådan nogle graviditetshormoner kan gøre meget ved en. De kan komme tidligt og de kan komme sent. Begge dele er lige normalt. Jeg har enormt let til tårer... sådan var det også i min sidste graviditet og det er blevet MEGET værrer efter jeg er blevet mor ♥

Anmeld

6. august 2012

Rikke mor

Jeg havde i fredags og lørdags taget en digital clear blue, som begge viste "gravid".. Har lige taget en ekstra en her nu, og den viser "ikke gravid" - troede ikke sælge skinnet før bjørnen var skudt...

Jeg er total grædefærdigt!!! Jeg bløder slet ikke, og skulle have haft min menstraion i torsdags! 

Er der nogle der har prøvet noget lignende!? Har brug for jeres hjælp!

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Projekt baby skriver:

Jeg havde i fredags og lørdags taget en digital clear blue, som begge viste "gravid".. Har lige taget en ekstra en her nu, og den viser "ikke gravid" - troede ikke sælge skinnet før bjørnen var skudt...

Jeg er total grædefærdigt!!! Jeg bløder slet ikke, og skulle have haft min menstraion i torsdags! 

Er der nogle der har prøvet noget lignende!? Har brug for jeres hjælp!

Hmmm kan ikke sige hvad det er måske en BIO kemisk graviditet... MEN præv at tage en alm. test. Og ellers kontakt din læge hvis ikke menses dukker op! Krydser fingre for dig !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.