Han tisser igennem HVER nat :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.202 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. august 2012

nusenjo88

Hej alle

Min søn på 2 år tisser igennem HVER nat  Det er bare så synd for ham! Ikke at han vågner af det men alligevel.. Vi har i noget tid brugt libero til natten, hvor det har fungeret fint men nu tisser han også igennem dem.. Vi har prøvet dem fra Fakta og Rema1000 og dem tisser han også igennem. Det er ikke hver natten er TOTAL fuld og det så er derfor han tisser igennem. Nogle morgener er bleen stadig tør nogle steder.

Hvad hulen skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Kamilla-m

Prøv giv ham et nummer større ble på om natten
Min første søn gjorde det samme og han fik en større på om natten så var problemet løst ved os

Anmeld

6. august 2012

nusenjo88

Det vil jeg da prøve så  Dem fra Rema har været str. 6 og synes de er  store til ham men dem tisser han alligevel igennem. Havde overvejet at prøve Pampers de er bare SÅ dyre Hvad bruger du til dit barn?

Anmeld

6. august 2012

Kamilla-m

nusenjo88 skriver:

Det vil jeg da prøve så  Dem fra Rema har været str. 6 og synes de er  store til ham men dem tisser han alligevel igennem. Havde overvejet at prøve Pampers de er bare SÅ dyre Hvad bruger du til dit barn?

Hvilke (aldi) men søn brugte fem og dagen og om natten str seks

Anmeld

6. august 2012

nusenjo88

Okay. Dem har vi også brugt for noget tid siden men da han også begyndte at tisse igennem dem om dagen skippede vi dem..

Anmeld

6. august 2012

chael

Hvad med dem fra Aldi? Der er både buksebleer og de almindelige. Måske skal I gå en str. Op?!

*C

Anmeld

6. august 2012

nusenjo88

Jeg vil prøve at købe et nummer større af dem fra Fakta.. De er svanemærkede og det giver gode point hos mig

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Vi bruger dem fra ALdi og har aldrig haft problemer trods store tunge bleer når han vågnede. Får han meget at drikke inden sengetid?

Ellers stop med væskeindtage fra efter aftensmaden.... med mindre han lige skal have en tår i forbindelse med tandbørstningen

Anmeld

6. august 2012

nusenjo88

okay. han får ikke noget at drikke efter aftensmaden i forvejen.. tror jeg må prøve en tur forbi aldi

Anmeld

7. august 2012

nusenjo88

sørme ikke om han også tisser igennem dem fra aldi nå.. nu har jeg været ude og købe libero igen men bare et nr større som i foreslog.. så nu må vi se i morgrn tidlig om han også tisser igennem en str 7....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.