Hvor skod.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. august 2012

An&Jo

Ja så begyndte vandet da lige at dryppe ned fra loftet af et sted i stuen, jeg leder efter stedet, og sørme om ikke det er oppe fra vores samling mellem skorsten og loftbrædderne..
Men nu er gulvet da dækket med håndkæder og en spand det kan dryppe i, og så kan jeg bare vente på at kæresten ringer tilbage, han tog nemlig ikke telefonen..

Det er SÅ skod at det sker idag, for kæresten er først hjemme på onsdag igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Nettemor

Årh det oplevede vi også fr et halvt års tid siden det er bare ikke sjovt.. Vores det var inddækningen oppe omkring skorstenen der var gået løs.. så det var forholdvis nemt at fikse.

Håber jeres er lige så nemt og der ikke når at komme store vandskader inden

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Årh det oplevede vi også fr et halvt års tid siden det er bare ikke sjovt.. Vores det var inddækningen oppe omkring skorstenen der var gået løs.. så det var forholdvis nemt at fikse.

Håber jeres er lige så nemt og der ikke når at komme store vandskader inden

har heldigvis snakket med kæresten nu, og han tror han ved hvad der er galt, for det har vidst været galt før, og det skulle være ret nemt at fikse, så jeg håber bare på at vi ikke får ret meget mere vand inden onsdag..

Anmeld

6. august 2012

MorDk

Sådan noget møg!!!

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

har heldigvis snakket med kæresten nu, og han tror han ved hvad der er galt, for det har vidst været galt før, og det skulle være ret nemt at fikse, så jeg håber bare på at vi ikke får ret meget mere vand inden onsdag..

for at vi får lidt tørvejr nu..

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

MorDk skriver:

Sådan noget møg!!!

ja det er da ikke lige det fedeste, og slet ikke når der er lange udsigter til at kæresten kommer hjem..

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

for at vi får lidt tørvejr nu..

det krydser jeg bestemt også for.. det trænger vi til..

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

det krydser jeg bestemt også for.. det trænger vi til..

Ja det kunne være lækkert..

Men har du nogle andre der kan hjælpe dig i tilfælde af at der ikke holder tørt?

Anmeld

6. august 2012

MorDk

An&Jo skriver:

ja det er da ikke lige det fedeste, og slet ikke når der er lange udsigter til at kæresten kommer hjem..

Nej og det er bare Så typisk at sådan skal ske NÅR kæresten IKKE er der... Kender det alt for godt!!!

Anmeld

6. august 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Ja det kunne være lækkert..

Men har du nogle andre der kan hjælpe dig i tilfælde af at der ikke holder tørt?

ja jeg kan altid banke på ved naboen heldigvis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.