Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg håber sådan at i har gang i en form for ironi
for jeg synes da det lyder virkelig underligt....
vil da ikke køre til jylland eller sverige for at hente en pakke tiværtifald
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er da godt på vej. Her kan man snakke om et firma der burde haleskydes for at snyde de kære danskere for deres surt opsparede penge. De nærmer sig jo svindel og afpresning, bare på lovligvis desværre....
Gittemor09 skriver: jeg håber sådan at i har gang i en form for ironi for jeg synes da det lyder virkelig underligt.... vil da ikke køre til jylland eller sverige for at hente en pakke tiværtifald
He he, ja det er jo for sjov.
Wimmie skriver: Bare lidt fesent med digitale pakker
Bare lidt fesent med digitale pakker
Frk.S skriver: He he, ja det er jo for sjov.
hehe det vidste jeg nu godt
Digitale pakker.. ehm.. jeg modtager sokker og underbukser i pakkerne..hvordan får jeg liiiiiiige dem printet ud så jeg kan få dem.. Eller skal jeg virkelig selv til at sy mine sokker??
Dustmuz skriver: Digitale pakker.. ehm.. jeg modtager sokker og underbukser i pakkerne..hvordan får jeg liiiiiiige dem printet ud så jeg kan få dem.. Eller skal jeg virkelig selv til at sy mine sokker??
Du modtager bare et billede af dét du bestiller, og så kan du ellers sidde og nyde dit nye tøj...på skærmen
Wimmie skriver: Du modtager bare et billede af dét du bestiller, og så kan du ellers sidde og nyde dit nye tøj...på skærmen
dårlig service.. hehe..hvad gør jeg så, når jeg løber tør for underbukser, eller sokker??tager jeg så bare afsted uden, eller?? hehe
Gittemor09 skriver: hehe det vidste jeg nu godt
He he, ok.
Dustmuz skriver: dårlig service.. hehe..hvad gør jeg så, når jeg løber tør for underbukser, eller sokker??tager jeg så bare afsted uden, eller?? hehe
Du printer dem ud i den størrelse du skal bruge (life size), så printer du dem ud, taper dem sammen og tager dem på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128