barnevognssele - erfaring søges hurtigt... varme børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Carl-Emil's mor

Jamen vi står og er kommet afsted uden barnevognssele og skal være væk lidt over en måned så jeg er nødt til at få købt en ny MEN hvilken en ??

Klappen er gået helt ned for hvilken en der er jeg har der hjemme til ham og da han er et varmt barn som i SUPER varmt barn kan jeg ikke bare købe en tilfældig

hvilke mærker og modeller har I andre med varme børn brugt?

håber der er nogle som kan hjælpe derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

2babygirls

Carl-Emil's mor skriver:

Jamen vi står og er kommet afsted uden barnevognssele og skal være væk lidt over en måned så jeg er nødt til at få købt en ny MEN hvilken en ??

Klappen er gået helt ned for hvilken en der er jeg har der hjemme til ham og da han er et varmt barn som i SUPER varmt barn kan jeg ikke bare købe en tilfældig

hvilke mærker og modeller har I andre med varme børn brugt?

håber der er nogle som kan hjælpe derude

Madeleine er også en varm pige, men vi har bare en odder sele hvor der er fleece ind mod hende og så stof på ydersiden

Anmeld

6. august 2012

Carl-Emil's mor

Baby2påvej skriver:

Madeleine er også en varm pige, men vi har bare en odder sele hvor der er fleece ind mod hende og så stof på ydersiden

puuuha fleece og ham er totalt fjender så det vil aldrig gå

men tak for dit svar

Anmeld

6. august 2012

spj

Vi har den fra babydan. Den er i stof også det der går op på ryggen. Er rigtig glad for den. Har også et meget varmt barn.

Anmeld

6. august 2012

Solstrålebørn

spj skriver:

Vi har den fra babydan. Den er i stof også det der går op på ryggen. Er rigtig glad for den. Har også et meget varmt barn.

Samme her... 

Anmeld

6. august 2012

Carl-Emil's mor

spj skriver:

og den er godkendt og det hele??

tak for du tog dig tid til at svare

Anmeld

6. august 2012

Vidunderligeunger

vi har ogå den fra babydan. Eneste ulempe er at den godt kan sidde lidt tæt ved halsen, når de når 2-års alderen. men god sele 

Anmeld

6. august 2012

Nadia&Daniel

Ihhh - husker ikke navnet, men der er et mærke som er nedkøler barnet vist barnet er et varmt barn. Vi købte den i BabySam.

Anmeld

6. august 2012

Carl-Emil's mor

Vidunderligeunger skriver:

vi har ogå den fra babydan. Eneste ulempe er at den godt kan sidde lidt tæt ved halsen, når de når 2-års alderen. men god sele 

så må der købes en ny til den tid skal bare have fat i en nu her på ferien så må finde en babysam

men tak for svar

Anmeld

6. august 2012

Carl-Emil's mor

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh - husker ikke navnet, men der er et mærke som er nedkøler barnet vist barnet er et varmt barn. Vi købte den i BabySam.

ej er det rigtigt??

Må finde den nærmeste babysam og høre dem om de har sådan en for det er jo lige hvad han kunne bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.