sengehest til boxmadras

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.651 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2012

ano14316

Den ene del af min sengehest, der sørger for at lille magnus ikke kravler ud over kanten i søvne går i skole i Nordjylland og skal snart afsted igen. Så derfor har jeg brug for at erstatte ham med en rigtig sengehest.

problematikken består bare i at vi har boxmadras, og jeg kan ikke rigtig finde noget der passer på.
faktisk skal den kun bruges i fodenden, da jeg skubber sengen på ad væggen, men Magnus kravler ned i fodenden når han sover.

Alle typer af gode råd søges, hjemmelavet som købe løsninger..

Come on girls, jeg har ingen ide om hvordan jeg skal løse det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Nettemor

Min farmor satte altid en eller 2 stole for. altså du ved. Ryglænet op af sengen. Det fungerede ved os da vi var små Og så kan du jo bare smide den ekstra dyne op af så det ikke bliver ubehageligt at ramme dem

Anmeld

6. august 2012

ano14316

Nettemor skriver:

Min farmor satte altid en eller 2 stole for. altså du ved. Ryglænet op af sengen. Det fungerede ved os da vi var små Og så kan du jo bare smide den ekstra dyne op af så det ikke bliver ubehageligt at ramme dem

Gud, det var da egentlig en ret god ide.. dog ved jeg ikke om der er plads til det.. så andre forslag modtages gerne

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

ano14316 skriver:

Gud, det var da egentlig en ret god ide.. dog ved jeg ikke om der er plads til det.. så andre forslag modtages gerne

Har du mulighed for at skubbe sengen heeeelt op mod væggen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.