Hej allesammen.
Jeg har valgt at skrive det er oplæg for at dulme mine egne nerver lidt, og forhåbentligt få svar på nogle af de spørgsmål min læge ikke har tid til.
For ca. 14 måneder siden blev jeg henvist til gynækelog af min læge, da jeg ikke havde haft nogen form for mens. i 10 måneder. Jeg ringer med det samme for at bestille en tid samme dag og får den hårde nyhed at der er 6 måneders ventetid. 6 måneders vente tid var for mig (og min kæreste) en evighed. efter ca. 3 måneder modtager jeg et opkald om at der har været en aflysning og at jeg kan komme til med det samme. Ved gynækelogen for jeg lidt at vide om Pcos og bliver der efter skannet. skanningen viser tideligt at jeg har Pcos. 
Med kæmpe sorg får jeg en henvisning til nogle blodprøver, og min kæreste en henvisning til sædprøve. Allerede dagen efter prøverne fik vi svar tilbage. hans sædkvalitet var rigtig god, men mine blodprøver viste at jeg ikke var vaccineret mod rødehunde og måtte derfor vaccineres og ikke forsøge at blive gravid i 3 måneder! end en tæls nyhed
nu er der så gået lidt over 3 måneder siden vaccinen og jeg skal forhåbentligt starte på Pegotime, men jeg har abosolut ingen information fået hverken fra gynækelog eller læge og jeg er så nærvøs og bange. Jeg har været på metformin i ca. 7 måneder.
Hvad er jeres erfaringer? hvad sker der under den proces? hvor store er chancerne for graviditet?
Min tålmodighed er ved at være brugt op. jeg føler mig som et nervevrag. VI VIL GØRE ALT FOR AT BLIVE FORÆLDRE.
Håber i har nogle gode svar
Anmeld