Hverdagen melder sig igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så ska kærsten starte på arbejde igen i morgen, efter 5 ugers barsel og ferie. Vi har virkelig nydt bare at ha tiden til hinanden, til at lære alberte at kende, holde ferie med gode venner og familie osv. Syntes de 5 uger er gået alt for hurtigt!

Er noget spændt på hvordan hverdagen bliver nu vi er 4, og ik kun 3!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Nettemor

Puha ja det kan være hårdt når hverdagen melder sig på banen. Men mon ikke I klare det super godt. Det er jeg sikker på

Anmeld

6. august 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Puha ja det kan være hårdt når hverdagen melder sig på banen. Men mon ikke I klare det super godt. Det er jeg sikker på

Jo er sikker på at vi nok ska klare det hele super godt. Er bare noget spændt på hvordan det bliver at sku ha thea klar til børnehave, samtidig med at Alberte ska spises af og underholdendes osv. Normalt ha mig og thea jo haft rigtig tulle morgner, med alt tid i hele verden. 

Kærsten glæder sig til at sku på arbejde, men syntes samtidig at de 5 uger er gået alt for hurtigt! Vh stine

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Jo er sikker på at vi nok ska klare det hele super godt. Er bare noget spændt på hvordan det bliver at sku ha thea klar til børnehave, samtidig med at Alberte ska spises af og underholdendes osv. Normalt ha mig og thea jo haft rigtig tulle morgner, med alt tid i hele verden. 

Kærsten glæder sig til at sku på arbejde, men syntes samtidig at de 5 uger er gået alt for hurtigt! Vh stine

Ja det er jo rigtigt at det bliver en del anderledes om morgenen. Men inden længe så er Alberte også 'kørt' ind i den gode morgenrutine

Og kender godt følelsen af at tiden bare er forsvundet selv om man egentlig føler sig klar til at komme igang

Anmeld

6. august 2012

StineW79

Nettemor skriver:

Ja det er jo rigtigt at det bliver en del anderledes om morgenen. Men inden længe så er Alberte også 'kørt' ind i den gode morgenrutine

Og kender godt følelsen af at tiden bare er forsvundet selv om man egentlig føler sig klar til at komme igang

Fik heldigvis en god første morgen. Afleverde thea kl 10, så vi harhåbet hygget og ik haft travlt. Alberte brokkede sig lige lidt da madpakken sku smøres, så havde hende på armen. Tænker at jeg da vist ska ha fundet min bæresele, så jeg ka ha begge hænder fri.. Vh stine

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

Fik heldigvis en god første morgen. Afleverde thea kl 10, så vi harhåbet hygget og ik haft travlt. Alberte brokkede sig lige lidt da madpakken sku smøres, så havde hende på armen. Tænker at jeg da vist ska ha fundet min bæresele, så jeg ka ha begge hænder fri.. Vh stine

Jeg har også bestermt at når engang skal have en bebs nr 2 så skal jeg have investeret i en slynge eller vikle eller sådan noget Så man har mulighed for at have bebs tæt hvis det er nødvendigt og samtidig få gjort noget praktisk

Men super godt at høre at starten var god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.