Har lige brug for at komme ud med lidt her til jer
Min pige startede i vug. august 08 og blev rigtig glad for stedet,personalet, børnene - og samme gjorde vi

-men vuggestuen, som var den eneste vi kunne få, lå bare langt væk. Dvs når jeg afleverede hende gik vi hjemmefra kl 7 over til bussen og til vuggestue, for at jeg ku nå at ta bussen hjem og være i skole halv 9.
Nu (hun startede 1 maj) har vi så fået hende flyttet over i en integreret institution lige på den anden side af vores vej, og min skole ligger små 5 min. herfra så det kunne ikke passe bedre placeringsmæssigt!!! MEN nu græder hun når vi afleverer hende, græder om dagen, sover meget mere pga alle de nye indtryk tænker jeg (før sov hun halv 12 - halv 3) i den nye vug putter de hende tidligere og hun har derfor brug for en lur igen..... åååååhhh sys bare jeg har fået helt dårlig samvittighed over at have sendt hende i en ny vuggestue
Har lyst til at tage hende med mig i skole i stedet eller blive hjemme med hende..... Flyttede hende jo fordi vi brugte alt for meget transport tid på at komme med bus til og fra vuggestue.
Det er ikke fordi jeg ikke synes om institutionen... mit indtryk af den er at den er rigtig god!! og det er lækkert at det er en integreret sådan hun ikke skal have et skift igen når hun skal i børnehave....
Nå, nu sidder jeg næsten og småtuder.... Vil bare ha min pige har en god dag og render glad rundt og leger....
Anmeld