min lille prinsesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

aya-zia

Vidunderligeunger skriver:

nej?? eiigh... får helt tårer i øjnene .. Det er simpelthen så utroligt så hurtigt det går. De små pus.. I skal ikke have en efternøler?

ja det er helt forfærdeligt...

jov vi skulle gerne ha to mere... nu er mig og min kæreste kun 25 begge to og vi har ingen børn sammen... men vi vil da gerne ha to tætte på hinanden lige som aya og zia...

men pyyyyyyyyyha jeg kan gødt mærke på mig selv det snart skal være... for ellers syntes jeg de to første bliver FOR store

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Vidunderligeunger

aya-zia skriver:

jov vi skulle gerne ha to mere... nu er mig og min kæreste kun 25 begge to og vi har ingen børn sammen... men vi vil da gerne ha to tætte på hinanden lige som aya og zia...

men pyyyyyyyyyha jeg kan gødt mærke på mig selv det snart skal være... for ellers syntes jeg de to første bliver FOR store

DET kan jeg godt forstå.. er I igang? hvis jeg må være så fræk at spørge

Anmeld

5. august 2012

Vidunderligeunger

aya-zia skriver:

Anmeld

5. august 2012

aya-zia

hehe igang og igang... altså jeg har smidt p-pillerne... men det er mest fordi jeg har døjet lidt med små blodpropper i benene... så det er vi blevet enige om er bedst...

meeeen det er ikke sådan at jeg tager test for og finde ud af alt muligt... vi ahr sex når vi vil og sker det ja så sker det.... og så tager vi det derfra...

Anmeld

5. august 2012

Vidunderligeunger

aya-zia skriver:

hehe igang og igang... altså jeg har smidt p-pillerne... men det er mest fordi jeg har døjet lidt med små blodpropper i benene... så det er vi blevet enige om er bedst...

meeeen det er ikke sådan at jeg tager test for og finde ud af alt muligt... vi ahr sex når vi vil og sker det ja så sker det.... og så tager vi det derfra...

spændende så  jeg for at der snart er udebleven mens  

blodpropper i benene? lyder da virkelig ikke godt? Pga pillerne? Jeg tager dem heller ikke, tør simpelthen ikk.. 

Anmeld

5. august 2012

aya-zia

spændende så  jeg for at der snart er udebleven mens  

blodpropper i benene? lyder da virkelig ikke godt? Pga pillerne? Jeg tager dem heller ikke, tør simpelthen ikk.. 

lægerne mener det er på grund af dem... men de syntes ikke det var alvorligt nok til at de ville sige jeg SKULLE stoppe...

så det er et valg vi har taget....

hehe jeg  også for at det snart sker... men nu må vi se hehe

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

aya-zia skriver:

mange tak...

ja hun er dygtig... ved ik hvor hun har det fra hehe

Hihi Bare nyd det

Anmeld

6. august 2012

aya-zia

Baagøe skriver:

Hihi Bare nyd det

det gør jeg også

Anmeld

8. august 2012

Pige2009

aya-zia skriver:

det gør jeg også

Skønt

Anmeld

8. august 2012

wamse

Sikke en køn og dygtig pige du har
Min datter starter også i skole onsdag i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.