Tror en SA er igang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gravid 6+0 (tror jeg) og skal først til første lægebesøg på tirsdag. Men sagen er nu den, at jeg her til aften er begyndt at bløde - først kun når jeg tørrede mig på toilettet, men det kan nu også ses på et bind. Derudover har jeg nogle ubehagelige stik og jag i underlivet.

Kan det være en spontan abort der er igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Maalene

Det er svært at sige, men nok ikke umuligt

Har mistet 2 gange, hvor jeg ikke har blødt, men det blev opdaget ved scanninger, og da jeg ventede vores datter blødte jeg en enkelt gang, og hun er helt perfekt

Men ring til lægen i morgen, kan være det er nogle bløder, som er sprunget og det er ganske ufarligt - men kan desværre også være en SÅ håber på det bedste for dig

Anmeld

5. august 2012

Maalene

Hov, blodkar - ikke bløder

Anmeld

5. august 2012

Rosengreen

Det kan være alt eller ingenting når man bløder i uge 6. Kontakt lægen i morgen og få en tid hurtigst muligt.

I mit tilfælde var det en graviditet udenfor livmoderen. Lægen havde først tid to uger senere, og det var ved at gå helt galt til sidst.

Håber at det bare er en lille blødning fra en slimhinde, hvilket er helt normalt  

Anmeld

5. august 2012

FruK

Åh, svært at sige... Jeg har prøvet at bløde både hvor det var og hvor det ikke var noget.

Ring til lægen morgen tidlig.

Håber det bedste for dig. 

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg har været hos lægen idag og har også aborteret. Var også her til aften til en ultralyd scanning der bekræftede at der ikke var noget foster tilbage. Øv...

Det værste af det er dog, at jeg kunne se fosteret! Jeg har haft bind på pga blødningerne og på det bind lå et foster. Man kan allerede i uge 6 se snærten af et ansigt! Fosteret havde ører! Et billede jeg nok aldrig får ud af hovedet.. Det havde jeg helst været foruden...

Anmeld

7. august 2012

Glad Giraf

Anonym skriver:

Jeg har været hos lægen idag og har også aborteret. Var også her til aften til en ultralyd scanning der bekræftede at der ikke var noget foster tilbage. Øv...

Det værste af det er dog, at jeg kunne se fosteret! Jeg har haft bind på pga blødningerne og på det bind lå et foster. Man kan allerede i uge 6 se snærten af et ansigt! Fosteret havde ører! Et billede jeg nok aldrig får ud af hovedet.. Det havde jeg helst været foruden...

Øv fik helt tårer i øjenene da jeg læste dit indlæg

Ved ikke hvad jeg skal sige, andet end at jeg håber du har nogen omkring dig til støtte...

kæmpe krammer her fra

Anmeld

7. august 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Du får et kram

Anmeld

7. august 2012

FruK

7. august 2012

FrkZier

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.